Missä muka ei ole?! Jos täältä löytyy ni kyllä löytyy sieltäkin.No ei oo täällä
Missä muka ei ole?! Jos täältä löytyy ni kyllä löytyy sieltäkin.No ei oo täällä
En tiedä siitä haasteesta mitään, mutta hän varmasti panee halun monen mummon sydämeen ja pelon miesten rintaan.ai sä meinaat Majuria? Meiän ihanaa tissiposkee? No hän onkin haaste monelle miehelle
Kiitos!! Laitoin suosikkeihin ja tonne lähtee tilaus asap! *Muiskauttaa mojovan pusun poskelle*
Tuijotan pussia ja imen namia.Joo ja imeskelee suussaan
No täällä ei oo, olen kyllä katellut. Ennen oli Siwassa mutku sekin kauppa meni nurin niin uus omistaja ei ottanut niitä myyntiinMissä muka ei ole?! Jos täältä löytyy ni kyllä löytyy sieltäkin.
Tuijotan Jussia ja imen munaa.
En tiedä siitä haasteesta mitään, mutta hän varmasti panee halun monen mummon sydämeen ja pelon miesten rintaan.
Melkein samoin kuin Ak.
Ja palstailet samallaTuijotan pussia ja imen munaa
Mie oon niin hyvä.Ja palstailet samalla
tuommosia kyselet....
On siinäki meillä oikee Eloveena neitokainen
Viimeksi kun kehui syöneensä karkkia, hävisi osastolle kortisonihoitoon. Ei ole kukaan sanonut, et lääkehiiltä ei pidä syödä. jos on joku lääkitys. Menee hukkaan kaikki hoidot. "Tissiposket" erottuu kaikilla, oilla on kortisonilääkitys - mut pakkohan se on ottaa, vaikka näkökin menisi. Todennäköisyys sellaiselle kuurille kasvaa aina, kun syö sellaista, mitä elimistön ei tarvikaan sietää:ai sä meinaat Majuria? Meiän ihanaa tissiposkee? No hän onkin haaste monelle miehelle
tuommosia kyselet....
Hei oikeesti, mä just totesin että oon pienessä sievässä mutta totesin myös nyt juuri tätä skeidaa lukiessani ettei punaviini tee jutuistaisi yhtään sen mielenkiintoisempia kuin mikä kahvin vaikutus voisi olla...Viimeksi kun kehui syöneensä karkkia, hävisi osastolle kortisonihoitoon. Ei ole kukaan sanonut, et lääkehiiltä ei pidä syödä. jos on joku lääkitys. Menee hukkaan kaikki hoidot. "Tissiposket" erottuu kaikilla, oilla on kortisonilääkitys - mut pakkohan se on ottaa, vaikka näkökin menisi. Todennäköisyys sellaiselle kuurille kasvaa aina, kun syö sellaista, mitä elimistön ei tarvikaan sietää:
http://www.helsinki.fi/~tekivela/kaihi/syyt.html#steroidi
Enpä ehtinyt lukea sitä eikä se minua haittaa, vaikka isommasti joisit. Tässä nyt kuitenkin lisää asiaa:Hei oikeesti, mä just totesin että oon pienessä sievässä mutta totesin myös nyt juuri tätä skeidaa lukiessani ettei punaviini tee jutuistaisi yhtään sen mielenkiintoisempia kuin mikä kahvin vaikutus voisi olla...
Laatikollisella olutta on kans samanmoinen vaikutus. Ihan janoon vain työpäivän päätteeks ja saunaolutta.Tää punkku muuten nousee hattuun aika nopeesti ja pienestä määrästä
Mä en avaa sun linkkejä joten siinä mielessä tuntuu pahalta (ihan sun itsesi takia) että laittelet mulle noita linkkejäsiEnpä ehtinyt lukea sitä eikä se minua haittaa, vaikka isommasti joisit. Tässä nyt kuitenkin lisää asiaa:
Kai sullakin veronmaksajana kiinnostaa, mihin yhteiset rahat menee?