Toivottavasti siellä tulis lumipyry tänä yönäTäällä on viileää vaikka ikkunat ja tuuletin on kiinni.
Toivottavasti siellä tulis lumipyry tänä yönäTäällä on viileää vaikka ikkunat ja tuuletin on kiinni.
Pistin ajastuksella kääntää kanavaa muuten olis jääny iteltäkin näkemät.Hyvä ku sanoit. Olis jäänyt näkemättä.
Äläs nyt.Toivottavasti siellä tulis lumipyry tänä yönä
*Tanssii lumitanssia*Äläs nyt.
aha*Tanssii lumitanssia ja istahtaa jääpuikon päälle*
*Tanssii lumitanssia*
Nyt on aika viileää.Suu napsuis jotain ilolientä...ei vaan oo ihan terassikeli
Suu napsuis jotain vaaleeta ja tahmeaa...ei vaan oo ihan terassikeli
varmaanSenkö takia teillä on kummallakin tollaset venkula ilmeet?
Mullapa on punkkua lällätilällätilällää! Tosin se pullo on vieläKIN avaamaton kun aina jahkailen että ottaisko vai enkö ottais ja sitten tuleekin uni ja vie voiton sekä viimesen naurunSuu napsuis jotain ilolientä...ei vaan oo ihan terassikeli
Nyt nainen pullo auki.Mullapa on punkkua lällätilällätilällää! Tosin se pullo on vieläKIN avaamaton kun aina jahkailen että ottaisko vai enkö ottais ja sitten tuleekin uni ja vie voiton sekä viimesen naurun
Hehee,ensviikolla saa vaaleeta ja tahmeeta suupieliin
Emmä vielä viittis kun mäyssään purkkaaNyt nainen pullo auki.
Mä en välitä punkusta,mielummin lasillinen valkkarii.Mullapa on punkkua lällätilällätilällää! Tosin se pullo on vieläKIN avaamaton kun aina jahkailen että ottaisko vai enkö ottais ja sitten tuleekin uni ja vie voiton sekä viimesen naurun
Hehee,ensviikolla saa vaaleeta ja tahmeeta suupieliin
Mä en välitä valkkarista niinkään, mieluummin lasillinen punkkuu.Mä en välitä punkusta,mielummin lasillinen valkkarii.
Moikka KaisMoi Tinkkuliini
No joo toi on hyvvää kanssaKuohuviini