Kaupunkien juomavesissä on ihan helvetisti divetymonoksidia, mutta ethän sinä siitä piittaa.Takrolimuusia on kai paljonkin kaupunkien juomavesissä?
ahaMullakii sormileikit menossa
No aha???aha mulla vaan peukku omassa tuhkaluukussa kiinni
---en juo hanavettä. Mutta sie et ottanut pois sitä mikä tuolla odottaa... Mulla on aikaa odotella, mutta nyt sulla on näytön paikkaKaupunkien juomavesissä on ihan helvetisti divetymonoksidia, mutta ethän sinä siitä piittaa.
Helsingin hanavesi on parempaa kuin moni pullotettu vesi.---en juo hanavettä. Mutta sie et ottanut pois sitä mikä tuolla odottaa... Mulla on aikaa odotella, mutta nyt sulla on näytön paikka
Paitsi, jos oot väärässä, eikä silloinkaan.Helsingin hanavesi on parempaa kuin moni pullotettu vesi.
Ja mitähän mun pitäis ottaa pois?
Mä en o niitä miehiä jotka peruu sanojaan. Mun ei tartte.
Mä en ole koskaan väärässä.Paitsi, jos oot väärässä, eikä silloinkaan.
Nonniin, kolmas vierailija voi jatkaa.Paitsi, jos oot väärässä, eikä silloinkaan.
Täällä on toinen kaltaisesi.Mä en ole koskaan väärässä.
Sitä virhettä en ole vielä ehtinyt tekemään.
Oliko varmasti tarpeeksi lisäaineita?Masu täynnä maggarakastiketta, muusia ja salaattia. Eli kaikkea mikä varmasti aiheuttaa joka ikisen taudin ja vaivan . Jokohan se on aika sanoa hyvästi elämä .
Röyh
Loppu lähestyy.Masu täynnä maggarakastiketta, muusia ja salaattia. Eli kaikkea mikä varmasti aiheuttaa joka ikisen taudin ja vaivan . Jokohan se on aika sanoa hyvästi elämä .
Röyh
Nyt vaan odotellaan ja katteellaan oliko tarpeeksi . Taidan juoda odotellessani vielä sumpit päälle .Oliko varmasti tarpeeksi lisäaineita?
Ja milläs muulla tulisi noin ihanaksi?
Näin onLoppu lähestyy.
Mä ostin asemalta pizzapalan. Kamala nälkä ja olen kotona n. 17.00.Näin on
pizzapalan. Pääsetköhän edes kotiin asti .Mä ostin asemalta pizzapalan. Kamala nälkä ja olen kotona n. 17.00.
Lisää lisäaineita?Nyt vaan odotellaan ja katteellaan oliko tarpeeksi . Taidan juoda odotellessani vielä sumpit päälle .
Meilläki oli tänään muusia ja salaattia, jauhelihakastike lisukkeena...ollaan me vaan itsetuhoisiaMasu täynnä maggarakastiketta, muusia ja salaattia. Eli kaikkea mikä varmasti aiheuttaa joka ikisen taudin ja vaivan . Jokohan se on aika sanoa hyvästi elämä .
Röyh
Pitäiskö mun tuoda sulle kermaperunoita ja lihapullia?Mä ostin asemalta pizzapalan. Kamala nälkä ja olen kotona n. 17.00.
Saatan kupsahtaa junaan.pizzapalan. Pääsetköhän edes kotiin asti .
Mä olen helsingissä vähä ennen puolta.Pitäiskö mun tuoda sulle kermaperunoita ja lihapullia?
Ne on nyt niinku uunissa.
Noi on syömäruokaa vasta silloin. Ja ehtii jäähtyä jos laitan laatikkoon yrittääkseni hypätä junaan.Mä olen helsingissä vähä ennen puolta.