Tuttu tunne,et oo ainutMä en käytä kermaa koskaan. Lopeta tai kuristan sut.
Tuttu tunne,et oo ainutMä en käytä kermaa koskaan. Lopeta tai kuristan sut.
Lopeta jo oikeesti toi linkittäminen
Halusin vain nähdä, miten reagoit siihen. Kaikkihan eivät tiedä, miten se systeemi pyörittää ihmisiä...Lopeta jo oikeesti toi linkittäminen
http://pjarvinen.blogspot.fi/2016/10/hyva-ohje-joka-ei-mene-perille-peita.htmlTuttu tunne,et oo ainut
Turpoo ne koe-eläimelläkin, jos altistuu karrageenille. Jäätelöä ja nakkeja ja massaraa --niissähän sitä on tavallisesti, mutta myös joissakin lääkkeissä. Fimea spc kertoo näissä jotakin siitä.Sori mutta tää on tutkittu juttu. Mistä sä tiedät onko nielu turvonnut?
Lopeta paskan jauhaminen.
Olet käyttänyt aivan liikaa divetymonoksidia.Halusin vain nähdä, miten reagoit siihen. Kaikkihan eivät tiedä, miten se systeemi pyörittää ihmisiä...
Mitkä laitteet? Mulla mitään laitetta oo, muuta kun tuuletin ja sekin pörisee tuossa täysillä kun on niin kuuma.Ai sullako on kans ne laitteet? Liikuttavaa
Varmaan lankapuhelin sulla ja putkitelevisio?Mitkä laitteet? Mulla mitään laitetta oo, muuta kun tuuletin ja sekin pörisee tuossa täysillä kun on niin kuuma.
Jätskiä söin n. kk sitten. En muista milloin söin nakkeja. Oliko muuta?Turpoo ne koe-eläimelläkin, jos altistuu karrageenille. Jäätelöä ja nakkeja ja massaraa --niissähän sitä on tavallisesti, mutta myös joissakin lääkkeissä. Fimea spc kertoo näissä jotakin siitä.
Oiskin...lankapuhelimessa oli se oma fiiliksensä varsinkin sillon kun suutuspäissään halus lyödä luurin toisen korvaan Töllöö kattelen niin harvoin että putkitv olis hieno koristeena jo, mutku ei oo sitä.Varmaan lankapuhelin sulla ja putkitelevisio?
Oliko niissä E407 eli sitä karrageenia, mikä turvottaa limakalvot ja aiheuttaa tulehdusta? Sen se tekee, on tiedetty jo 1975, mutta sinäkö et ole vieläkään kuullut? no--- otan osaaJätskiä söin n. kk sitten. En muista milloin söin nakkeja. Oliko muuta?
Ja siis ihan oma valinta?
http://pjarvinen.blogspot.fi/2017/05/microsoftin-demossa-kamerat-ja-tekoaly.htmlOiskin...lankapuhelimessa oli se oma fiiliksensä varsinkin sillon kun suutuspäissään halus lyödä luurin toisen korvaan Töllöö kattelen niin harvoin että putkitv olis hieno koristeena jo, mutku ei oo sitä.
Emmä nyt viittisVetäkää itsenne jojoon. Mä meen viettää laatuaikaa pojan kanssa
Sori, et sie vaan harmaat.Emmä nyt viittis
Kyllä. Sairaus on aina oma valinta.Ja siis ihan oma valinta?
Mä jo ihmettelin ettäkö just tulin niin tässä nyt kerkee ja jaksa heti jojoilla *ryystää kuumaa kahvia*Sori, et sie vaan harmaat.
Mä meen viettää laatuaikaa pojan kanssa
Mä olen aina luullut, että tyhmyydellä on joku raja jota ei voi ylittää tai alittaa?Oliko niissä E407 eli sitä karrageenia, mikä turvottaa limakalvot ja aiheuttaa tulehdusta? Sen se tekee, on tiedetty jo 1975, mutta sinäkö et ole vieläkään kuullut? no--- otan osaa
---en kyllä puhunut sairaudesta mitään.Kyllä. Sairaus on aina oma valinta.
Paulan parantaa vain 9mm:n buranaMä olen aina luullut, että tyhmyydellä on joku raja jota ei voi ylittää tai alittaa?
Ystävämme Paula heittää innoissaan volttia sen riman alla.
Hitto, että mua hävettää tunnustaa olleeni väärässä.
Takrolimuusia on kai paljonkin kaupunkien juomavesissä? Elinsiirtolääkkeiden markkinat ovat kaiken muun edellä - onhan tuo nähty. Mutta ketään ei syytetä siitä koskaan - ei ainakaan meidän systeemissä. Mutta kolahtipa taas*****