vierailija
Lihapullat pierettää nakit ei.lihapullat parempia
Lihapullat pierettää nakit ei.lihapullat parempia
Kyllä joskus puhut niin kamalia, että huono helmoista alkaa pelottamaan.Toi on muuten kauheeta jos naisen tai jonkun pitäis olla vaatekaapissa pelätäkseen minua?
Moni vetäytyy kaappiin jos mä alan laulamaan tai soittamaan ja ihan syystä.
Mut en mä osaa kuvitella tilannetta missä mua pitäis pelätä?
Täällä syötään paistettua kuhaalihapullat parempia
Ei mua pieretä lihapullat, millasia pullia sä oikein oot syönyt?Lihapullat pierettää nakit ei.
No ei meidän hurtista kyllä hyttysjahdissa oo apua Ja ne nukkuuki joHöpsis neitokainen..
Olkoonkin, että häiritsijat sillä puolen maailmaa on isompia kuin täällä, niin riittää kun päästät ne koirat irti.
Nii eikse ollu niin että se kulkureitti ei aina oo auki, yrität vaan sitkeesti joka päivä. Ja kannattaa myös kokeilla eri eväsvaihtoehtoja, jos se vaikka nyt kosahtiki niihin lihapulliinNe huojas meitit tänne. Huokaus
Nii-i nii-i *nyökyttelee tietäväisenä niin että niskanikamat paukkuu*Nii eikse ollu niin että se kulkureitti ei aina oo auki, yrität vaan sitkeesti joka päivä. Ja kannattaa myös kokeilla eri eväsvaihtoehtoja, jos se vaikka nyt kosahtiki niihin lihapulliin
Softylla on vaan nakit ja narniat tänään mielessä...onneks mulla on muutakin mielessä tänään...eiku ei mitään sittenkään, jatkakaa
Joo, mutta mä olen niitä joita edes kärpäsen ei tartte pelätä.Kyllä joskus puhut niin kamalia, että huono helmoista alkaa pelottamaan.
Taas alkoi housut tutajamaanJoo, mutta mä olen niitä joita edes kärpäsen ei tartte pelätä.
Vaikka kuinka osaan, niin minusta ei ole moiseen koskaan.
Ja juu, olen kusipää, juoppo, vittumainen ja tarvittaessa mitä tahansa negatiivista. Ja kenties eniten pelottava mitä maan päältä löytyy jos sille päälle satun.
Mut kun hommat ei me sillä periaatteella, että kuka vihaa eniten.
....kerran naapurin emäntä ihmetteli, miten meidän uunissa muka voi olla grilli. Sanoin, et on tietenkin teilläkin, kun samanlaiset ovat. Käväsi katsomassa ja oli vähän nolo, kun ei ollut huomannut. Monta vuotta olivat asuneet siinä--- ja työkseen jossain keittiöllä. Pikkusen naurettiinOletko aivan varma ettei ole?? Entä jos on mutku et ole vielä löytänyt sitä vaan?
Jos pohojammaata tryykäät niin soon pohojammaata ja tutajamahan, äläkä varaasta sitä puukkoota vaan tulohan takaasin.Taas alkoi housut tutajamaan
Pitäisit nuo pelottelut omana tietonas.
Sopiiko tämä sulle?
Minoon vähä ylempää.Jos pohojammaata tryykäät niin soon pohojammaata ja tutajamahan, äläkä varaasta sitä puukkoota vaan tulohan takaasin.
Niih.
Surinasauvakävly ja iltakahvi
Mä jo mietin mihin hävisit.Höö, tulin kotii meikusta, olin siellä keskiviikkoaamusta asti. Syykin löyty puhallusarvojen laskuun ja se korjataan kesän mittaan pienellä kirurgisella operaatiolla
Mä jo mietin mihin hävisit.
Pöh. Kiva että et joutunut olemaan viikoloppua siellä.Tallessahan mää olin, tosin meinas mennä sielä vielä koko viikonloppu, ku ei meinannu tänää valmistua tulokset ja seuraavaks ne ois saanu vasta maanantaina
Kävin tk:ssa haukkumassa puoskarin
Miksi?
Päästin niin pahan paukun että melkein pyörryin omaan hajuuni