Ihanaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti
!
@Hyppymassu viiveellä luin sinun tapahtumiasi, onneksi kaikki on hyvin ja onnea tyttölupauksesta
!
Samoin muille onnea iloisista ultrakuulumisista
! Mukavaa lukea miten onnellisia me kaikki olemme 2. UÄ:n jälkeen
!
@Hanna-Mari90 tervetuloa porukkaan
tänne mahtuu jutustelijoita, onnea sinullekkin raskaudesta ja odotuksesta!
Miten äänestyksemme päättyi.. onko tiedossa näillä näkymin treffit Tampereella nyt kesän aikana? Pitäisikö äänestää myös kuukaudesta, esim heinä- vai elokuu kun suosituipia lomakuukausia taitavat kuitenkin olla..?
Täällä olen itse menossa hakemaan äitiysvaatepakettia postista kohtapuoliin, kun tilasin maanantaina alkavaa jenkki-reissuamme varten vähän "varusteita"
mutta tulee tarpeeseen kyllä
.
Vien 12-vuotiaani jääkiekkoseuran päättäjäisiin, heille on varattu mökki järven rannalta, kiva ilta pojille tiedossa. Nuorimmaiseni 10v otan mukaan josko hänkin pääsisi heittämään talviturkin samalla.
Masuvauvalle olemme miettineet nimiä.. minä aktiivisemmin mutta mies aina kommentoi
. Tytölle olisi jo muutama hyvä nimiehdotus, pojalle samoin.
Kummeja olemme miettineet, yksi kummi on jo tiedossa jota pyydämme, miehen puolelta. Minun puoleltani on muutamia ehdokkaita joita olemme miettineet.. jatkamme pohdintaa
.
Löysin muuten pinnasängyn Tori.fi kautta! Brion kolmeen eri tasoon nostettava pinnis, siihen mukana patja ja patjansuoja sekä laitapehmusteet, sekä kaupanpäälle imetystyyny. Yhteensä 55e eli edullinen ostos taas tämäkin! Löysin myös toisesta nettikirppiksestä olohuoneeseen Multiplan tv tason, joka pitkän muotonsa vuoksi sopii mainiosti olohuoneen isojen matalien ikkunoiden alle. TV siirtyy sinne sillä televisio-/takkahuoneesta tehdään 12-vuotiaalle lätkänpelaajalle oma huone nyt kesällä kuhan reissusta palaamme kotiin. Mukavia sisustuspuuhia siis tiedossa täällä
.
Ja taas kirjoittelin pitkästi.. pahoittelut, minä ylipäätään pidän kirjoittamisesta joten yleensä lähtee vähän "mopo keulimaan"
.
Ihanaa viikonloppua toivotellen:
Hiekkis&Norpanpoikanen 22+2