Eroamme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minun pääni ei kestä enää.
Kolme lasta ja ei yhtään tukiverkkoa.
Miehen suku ei välitä lapsistamme vaikka muuten ovat lapsirakasta sukua.
Ja vika on minussa.
Sain selville sen viime viikolla. Suhteemme alussa miehen pikkusisko oli todella mustasukkainen veljestään.
Ja nyt sitten selvisi, että on urakalla mustamaalannut minua jutuilla joita suku on pitänyt totena 13 vuotta. 13 vuotta puhuneet selän takana.
Saa sisko olla veljensä perään ja olikin silloin 14vuotias kun aloimme seurustelemaan. Mutta tämä hänen tekonsa on erottanut veljensä lapset muusta suvusta täysin.
Ei vaan tajua tekojensa seurausta.

Vyyhti alkoi purkautumaan viime jouluna kun yksi sukulainen oli meillä pakosta yökylässä. hän alkoi ihmetteleen, etten olekaan sellainen ja tälläinen kuin tämä miehen sisko oli kertonut aikoinaan.
Siitäpä sitten se koko vyyhti selvisi.

Mies ei ota kantaa sillä kyseessä teini. Nyt ikää on jo reilusti mutta ei suostu korjaamaan puheitaan. Se on kuulemma jo mennyttä ja nyt katse tulevaisuuteen

Mutta tämän tempun takia lapsillemme ei ole lämmintä suhdetta sukuun ja ei tule.

Olen päättänyt ottaa eron, että lapsilla on mahdollisuus muihinkin aikuisiin kuin omaan perheeseen.

Voithan erota tietysti, mutta ei se ehkä poista niitä puheita
Jos ajattelet asiaa niin varmasti huomaat ja keksit paremman keinon korjata ja lujittaa avioliittosi
Eikö sinulle olet tärkeämpää perhe kuin miehen sukulaiset?

Ei kai tuommoisen takia ole syytä erota. Jos nyt noin monet vuodet miehesi kanssa olet pärjännyt, mutta nyt sitten vasta alkanut huhut ja juorut painamaan, niin helpointa kai vaan olisi pistää välit lopullisesti poikki miehesi sukuun ja jatkaa kuin mitään ei olisi ollutkaan. Kyllä ne aikanaan typeryytensä tunnistaa ja ja ehkäpä häpeävät.
Ettei vaan ole muutakin kommervenkkiä suhdetta pilaamassa? Ja mitähän se likka on niin vakavaa saanut ujutettua muille, että tuohon, kumminkin pikku juttuun, on saanut katastrofin ainekset rakenneltua?

Vaikea uskoa, että jonkun teinin jutut ovat olleet noin vauhdikkaita. Nyt sinun lapsesi ovat suljettu isänsä suvusta??? Ei kuulosta uskottavalta. Kyllä ne siltä sun mieheltäsi ovat tarkistaneet asiat, varsinkin miehen vanhemmat ja sisarukset.

Rikot lastesi perhee koska ??

Siis meinaatko ihan oikeasti että lapsilla parempi ilman isäänsä? Sen vuoksi ettei isän puoöen suku ehkä heitä hyväksy...

Nyt nainen jotain tolkkua SINUN katkeruuteen. Eihän tossa erossa ole kyse lasten parhaasta vaan siitä että haluat kostaa miehesi siskolle.

Hengitäpä syvään...ja lue ajatuksella kirjoittamasi vuodatus.

Huomaat että - ei tuossa eroamisessanne ole o i k e a s t i mitään järkeä. Olet vain vihainen miehen siskolle. Ja hänen annat nyt rikkoa perheenne? Mikä järki?

Sen sijaan opettele nauramaan toisten villeille "tiedoille", itsehän tiedät asiat paremmin joten ota ihan viihdyttävänä juoruiluna vaan.

Miehesi on pysymässä rinnallasi ja on menossa eteenpäin yhdessä sinun kanssasi :), antaen piutpaut koko jutulle. Eikö tämä merkitse sinulle mitään?

Anna tunnekuohun mennä menojaan ja järjellä katso asiaa, että onko miehesi sisko todella niin mahtipontinen tekijä liitossanne että hän sen voi rikkoa ja siihen noin isosti vaikuttaa?

Rikot lastesi perhee koska ??

Siis meinaatko ihan oikeasti että lapsilla parempi ilman isäänsä? Sen vuoksi ettei isän puoöen suku ehkä heitä hyväksy...

Nyt nainen jotain tolkkua SINUN katkeruuteen. Eihän tossa erossa ole kyse lasten parhaasta vaan siitä että haluat kostaa miehesi siskolle.
Lapset eivät olisi ilman isää vaan minä muuttaisin pois.
Itsellä ei ole sukua kuin 1 sisko joka on lapseton.
Ja vanhempani ovat kuolleet.

Miehen suku pystyisi olemaan lastemme kanssa kun minä olisin pois kuvioista

Lapset eivät olisi ilman isää vaan minä muuttaisin pois.
Itsellä ei ole sukua kuin 1 sisko joka on lapseton.
Ja vanhempani ovat kuolleet.

Miehen suku pystyisi olemaan lastemme kanssa kun minä olisin pois kuvioista
Voi itsesäälin määrää. Mä olen ainut lapsi. Sukupieni. Ja olen SILTI PÄRJÄNNYT ELÄMÄSSÄ HYVIN!!!!

Enemmän sun lapset kärsii teidän erosta ja tuosta sun itsekeskeisestä martyyri-leikistä kuin siitä ettei ole läheinen heidän isänsä suvun kanssa.

Sä kostat nyt lapsiesi kautta miehesi siskolle ja ilmeisesti miehellesikin.

Kokeileppa kasvaa aikuiseksi

Yhteistyössä