Kisulle ei ryppyillä
Kisulle ei ryppyillä
mitäs jos sivakoit samaan paikkaan kun paulalle toivotin pikaista matkaa.En ryppyilekään, olen vain realistinen, vai mikä se sana on sivakin ja rasistin puolessa välissä.
Osaako alakooma käyttää suksia?mitäs jos sivakoit samaan paikkaan kun paulalle toivotin pikaista matkaa.
Mä tuun sinne nurkkaan kanssa, voidaan pitää omaa kivaa ja jutella tyttöjen juttuja..punkkuakin ois, mietin vaan meniskö kohta nukkumaan vai avaisko kuitenki ton pulleron kun se tuolla jkaapissa ois
....meen nurkkaan..
Toiset ymmärtää algoman huumoria, toiset näköjään ei.mitäs jos sivakoit samaan paikkaan kun paulalle toivotin pikaista matkaa.
Juodaan pois se.Mä tuun sinne nurkkaan kanssa, voidaan pitää omaa kivaa ja jutella tyttöjen juttuja..punkkuakin ois, mietin vaan meniskö kohta nukkumaan vai avaisko kuitenki ton pulleron kun se tuolla jkaapissa ois
ilmanmuuta, pois juodaan!Juodaan pois se.
Nainen, meinaat siis juua mun punkut? No se puteli on edelleen avaamaton kun unohin koko punkunilmanmuuta, pois juodaan!
Avaa nyt se korkki, mikä kestää.Nainen, meinaat siis juua mun punkut? No se puteli on edelleen avaamaton kun unohin koko punkun
Litku mikä litku, Joan on rautaa.Täältä vietiin konjakkipullo lähteissä. Hyvä niin, en siedä värillisiä viinoja. Kossua tai vodka sen olla pitää.
Tähän aikaan enää viiti..Avaa nyt se korkki, mikä kestää.