Kohta sie oot sängyn alla.No miten toi nyt auttaa sitte yhtään mihinkään?
nii päälle taija mahtuaKohta sie oot sängyn alla mun vieressä.
...no en etes oo mikään ällötys...mie oon vaan ihan ihunaKohta alkaa Suomi-Ruotsi, pyyhkikää alapäänne, ällötykset.
Yleensä jääkiekko ei kiinnosta, mutta Suomi-Ruotsipeleissä yleensä sellanen hurmos että voi jopa jaksaa eläytyä.
Ovat saaneet hulluuteensa kotihoitajan?Pahimmat sexiholistit on yleensä parisuhteessa, mistähän sekin johtuu.
Joo mut menee vaikeeksi kattoa matsia kun samalla yrittää korkata ton viistoistatonnisen.Kohta alkaa Suomi-Ruotsi, pyyhkikää alapäänne, ällötykset.
Yleensä jääkiekko ei kiinnosta, mutta Suomi-Ruotsipeleissä yleensä sellanen hurmos että voi jopa jaksaa eläytyä.
Siitä varmaan, olettavat että alaelimiä pitää öljytä usein, ellei kotona niin jotenkin. Joku riippuvuus jumalattomaan hinkkaamiseen alvariinsa.Käden ulottovilla kaikki ?
ei ole?Onko ollut täällä:
"Intialaisnainen on leikannut peniksen irti mieheltä, joka yritti raiskata naisen, kertoi poliisi lauantaina.
23-vuotiaan oikeustieteen opiskelijan mukaan 54-vuotias mies, joka oli väittänyt naisen vanhemmille olevansa uskonnollinen guru, yritti raiskata hänet myöhään perjantaina Keralan osavaltion pääkaupungissa Thiruvananthapuramissa.
Mies kuljetettiin läheiseen sairaalaan vakavasti loukkaantuneena. Opiskelijan mukaan valeguru oli lähennellyt häntä jo vuosia. Poliisin mukaan miestä vastaan on aikaisemmin tehty rikosilmoitukset raiskauksesta ja alaikäisen ahdistelusta.
Etelä-Intiassa on ollut useita tapauksia joissa papit tai muut uskonnollisen yhteisön edustajat ovat syyllistyneet seksuaalirikoksiin."
Luulen että ovat vain tottuneet siihen että joku ronklaa omaa alapäätä.Ovat saaneet hulluuteensa kotihoitajan?
Ehkä se on päinvastoin, että se se aiheuttaa sen ns.riippuvuuden.Mikäs on ollessa kun taloudesta löytyy tautiin lääke.
Mikä se on?Joo mut menee vaikeeksi kattoa matsia kun samalla yrittää korkata ton viistoistatonnisen.
Seliseli siellä....mitä suurempi metriselitys ja saarna, sen enempi höpönlöpöä...Siitä varmaan, olettavat että alaelimiä pitää öljytä usein, ellei kotona niin jotenkin. Joku riippuvuus jumalattomaan hinkkaamiseen alvariinsa.
Parisuhteettomalle alapään kautta tyhjennytään vessassa, ei tuota muita pakkomielteitä. Ainakaan keski-ikäisellä xx-sukupuolisella.
Sivu nro 15 000Mikä se on?
Et sinä nyt voi lähteä mihinkään. Ruåttimatsi alkaa nyt....jep, mie lähenkin happihyppeileen*sitoo lenkkareita jalkoihinsa*
No et. Mutta pakkohinkkaaja taidat olla....no en etes oo mikään ällötys...mie oon vaan ihan ihuna
Mutta jeiii joo!! Tsemppihurmos päälle ja kisakatsomo kuntoon !
Suomi on jo häviöllä? Juuri tuon takia en ees viitsi vaivautua katsomaan.EI HELVETTI
...mie kävin...eikä ois pitäny kun jo kolis maali vika pömpelissä!!!!Et sinä nyt voi lähteä mihinkään. Ruåttimatsi alkaa nyt.
Peffa soffaan.
..."pakkohinkkaaja"...mun sanakirja ei louta moinen sanastus...No et. Mutta pakkohinkkaaja taidat olla.
SUOMI!!!!!!!!!!!!! HAKKAA PÄÄLLE!! Heti alko tunteella peli.