Eiköhän ak jo tohon ikään mennessä ole oppinut tietämään miltä 715517 näyttää..715517 mainittu jo kauan sitten ja ak ei ole vielä paikalla
Se on tämä alakuun aika ihmeellinen. Siitä se vaan johtuu ja kannattaa hyödyntää tehokkaastiEn kyllä muista, koska viimeksi olisin saanut näin paljon aikaseks päivän aikana. Olen siivonnu kämpän, vaihtanu huonekalujen paikkoja, rakennellu keittiöön hyllyjä yms..
No perjantaikin juu, mutta mulla on vapaapäivä. Ja lämpömittari näyttää nyt jo viittätoista astetta. Vähän aamukahvia ja olen jo kuvaamassa vuokkoja ja imiköitä sun muita.No mitämitä huomenna tapahtuu ?
Muuta kuin että on.....perjantaiiiiii*hihkuu ja pomppii ja hässättää*!
Miksi Beceliä?Taikinaan tuli becel avokado-limemargariiniä,kaurahiutaleita,grahamjauhoja,1kananmuna ja vähän kasvijuomaa.
Täytteeseen paistelin Jonna kasvisproteiinia paprikaa ja mausteita,ketsuppia,piripirikastiketta ja chirichakastiketta,päälle kauratuorejuustoa ja vegaanista mozzarellaa tai siis sen tyyppista
kasvisrasvajuustoa
No älä maista sitten ikinä.Yksinkertaista Mulle ei tule migreeniä tuosta kasvisproteiinista,jauhis kai viittaa siihen että käytetään kuten jauhelihaa.Miksi Beceliä?
Onko tuossa jauhomatojauhetta, kun tuollainen nimi on?
"vesi,
kasviproteiini 21 % (soija, vehnägluteeni),
auringonkukkaöljy,
tärkkelys (peruna, maissi, vehnä),
kananmunanvalkuainen* (3,5%),
aromit,
modifioitu maissitärkkelys,
punajuurijauhe,
hydrolysoitu kasvisproteiini (soija),
suola,
yrtit ja mausteet,
kivennäisaine (rauta),
B12-vitamiini."
Migreeni tulis tuosta h y d r o l y s o i d u s t a kasvisproteiinista. En siis maista ikinä.
Miksi tuollainen nimi tuotteella? Mistä tiedät, onko seassa *tietty* määrä uutta proteiinia?Täytteeseen paistelin Jonna kasvisproteiinia
Enpä oo kysyny miksi ovat valinneet naisen ninen,huhtahyvät on tekijänä ja heillä on muutkin tuolaiset tuotteet nimettu,on jalmaria ja lindaa ja vaikka mitä.Miksi tuollainen nimi tuotteella? Mistä tiedät, onko seassa *tietty* määrä uutta proteiinia?
http://www.vtt.fi/medialle/uutiset/vtt-kehitti-jauhomadoista-ja-kotisirkoista-raaka-aineita
Siitä hydrolysoidusta proteiinista ei evirakaan pysty selvittämään, mitä kaikkea todella sisältää, luki heidän Kaari-lehdessä kauan sitten.
Onhan Oriolankin tuotteissa usein soijaa, vaikka ei edes tuoteselosteissa ole lukenut ja siinä on sentään allergeenista kysymys - ei siis voi tietää ennakkoon. Googlaa yhtaikaa evira soija ja Oriola. Mitään seuraamuksia ei koidu tuottajalle. Ihmettelen usein, miten tällainen systeemi voi olla mahdollinen, mut on seJauhomadot ja heinäsirkat tuskin kuuluu huhtahyvän kasvisproteiiniin,eipä nuo ole mitään kasvista. Noi tuotteet on tehty sopiviksi ovo-vegetaariseen ruokavalioon sopiviksi
Kertausta vaanJoo, se on sit eri asia, tunnen niitäkin muutaman. Mut onhan kumma, et kun hakee soija ja oriola- haulla eviran sivuilta tietoa, saa näinkin paljon "osumia":-(
Ei oo siis mitään luottamista kun näyttää olevan oikein eviran suojeluksessa joku....:-(
Mitä tuosta? Vanhempien pitää opettaa kotihommat pojille ja tytöille.
Sitähän juuri - mutta ei noista useinkaan lehtiartikkelia tehdäMitä tuosta? Vanhempien pitää opettaa kotihommat pojille ja tytöille.
Tee siitä ihan oma aloitus ja ketju.Sitähän juuri - mutta ei noista useinkaan lehtiartikkelia tehdä
Keskustelunpoikaseksi vaan nostin esille. Siis m i t e n ?
En miekään jaksa aina noita paasauksia,mutta ei paula saa mua kuitenkaan palstalta karkotettua. Annan mennä noiden juttujen ja jos ärsyttää,niin vähäksi aikaa taukoa ja takaisin.Miten sinä jaksat koko ajan paasata ns. epäterveellisistä ja terveellisistä aineista? Eri asia jos joku kysyy sinulta.
Mä vaihdan nyt palstaa.