The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun peppulihakset ovat toista mieltä...nukahin suoraan vaatteet päällä pepareenin jälkeen peittojen ym päälle tonne sänkyyn ja heräsin äsken, joten nyt on aamu....*miettii voisko softy rouhasta myös mun peräpäätä kauratyynyillään*:barefoot::oops:
Oukkei, olkoonpa sitten uamua (y)

Jees, mun teki niiin mieli heittäytyä pitkin pituuttani ihan pieneksi hetkeksi töitten jälkeen...mutta silloin ois oikeesti pian ollut huominen:barefoot:

Nyt justiinsa ois semmosta sänkyyn valmista oloa havaittavissa...

• Tykkää
Reactions: Kais
Mitä siinä piirakassa on :)?
Taikinaan tuli becel avokado-limemargariiniä,kaurahiutaleita,grahamjauhoja,1kananmuna ja vähän kasvijuomaa.
Täytteeseen paistelin Jonna kasvisproteiinia :D:rolleyes: paprikaa ja mausteita,ketsuppia,piripirikastiketta ja chirichakastiketta,päälle kauratuorejuustoa ja vegaanista mozzarellaa tai siis sen tyyppista
kasvisrasvajuustoa

Sie oot kyllä niin mahtava ilonen ilopilleri :love:
...mie oon kuules ihan överiyliväsynyt keskenkasvuinen keskeneräinen hörhönen joka säätää vielä tämän päivän viimosia kohkaamisiaan ja yrittää leikkiä liikennepollaria iltawilleröisille mutta taitaa kohta joutua köytetyksi kolmen veijarin toimesta :D:barefoot:...

Koko kroppa ihanasti maitohapoilla:D ja pääkkönen hattaralla:rolleyes: ja pumppuosasto...no se nyt on mitä on:oops::love:....

Taikinaan tuli becel avokado-limemargariiniä,kaurahiutaleita,grahamjauhoja,1kananmuna ja vähän kasvijuomaa.
Täytteeseen paistelin Jonna kasvisproteiinia :D:rolleyes: paprikaa ja mausteita,ketsuppia,piripirikastiketta ja chirichakastiketta,päälle kauratuorejuustoa ja vegaanista mozzarellaa tai siis sen tyyppista
kasvisrasvajuustoa
Oiijoijoi, tommonen kivan pirtsakan hottispoppanen elikäs tulinen kasvishässäkkä :)

Huomenna voiskin tehdä iltapalaksi kasvispiirakan (y), kiitti herätysliikkeestä, Kais :)

...mie oon kuules ihan överiyliväsynyt keskenkasvuinen keskeneräinen hörhönen joka säätää vielä tämän päivän viimosia kohkaamisiaan ja yrittää leikkiä liikennepollaria iltawilleröisille mutta taitaa kohta joutua köytetyksi kolmen veijarin toimesta :D:barefoot:...

Koko kroppa ihanasti maitohapoilla:D ja pääkkönen hattaralla:rolleyes: ja pumppuosasto...no se nyt on mitä on:oops::love:....
Heittele palloa niille pari tuntia niin tutiin menevät.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä