Höh miks ? Eiks sulle tuu näläkä ?Mä jätän päivällisen ja iltapalan huomiseksi....
Noku en mie taija joutaa nyt mun nälkää tai masua ajattelemaan...ja ei mulla tässä sähikäisyydessä oo etes nälkäkäänHöh miks ? Eiks sulle tuu näläkä ?
Pittää sitä itekkin keritä syömään hyvänen aika murunen vaikka ees jotain pientäNoku en mie taija joutaa nyt mun nälkää tai masua ajattelemaan...ja ei mulla tässä sähikäisyydessä oo etes nälkäkään
Ipanat sain just tyytyväisiksi
Eikö Lispetti rouhi ja hiero?Täälläkin vähän niskaa juimii
Tässä tilanneruuhkassa ja kouhotuksessa tuntuu siltä että mun syömiset menis tosi myöhäismyöhäis-iltapalaksi tai varhaisaamupalaksiPittää sitä itekkin keritä syömään hyvänen aika murunen vaikka ees jotain pientä
No ku sit vaivaa että on kaikki keskenHöh joskus pittää maltaa vain olla.
Pihan/puutarhan laitossa on aina kaikki vähän niinkuin kesken ...No ku sit vaivaa että on kaikki kesken
Nii mutta kun puolet nurmikosta on myllätty ja uudelle pensasaidalle kaivettu oja.. jos nyt joku kukkapenkki on kitkemättä ei niin haittaa mutta tuon ison rojektin tekisi mielellään alta pois niin vois vaikka välillä köllähtää riippumattoon tuijottelemaan pilviä miettimään syntyjä syviäPihan/puutarhan laitossa on aina kaikki vähän niinkuin kesken ...
Kun yhden kohdan saat kutakuinkin valmiiksi tai jopa valmiiksi, niin toisaalla on jo kuopsuteltavaa...niin kuin okt:ssakin.
Mutta siitä keskeneräisyydestäkin pitää osata nauttia
...ison rojektin edessä onkin syytä olla hilijaa ja vaan tehdä valmiiksi eikä kuunnella edes puolikkaalla korvallakaan mitään hourimisia keskeneräisyyksistä...Nii mutta kun puolet nurmikosta on myllätty ja uudelle pensasaidalle kaivettu oja.. jos nyt joku kukkapenkki on kitkemättä ei niin haittaa mutta tuon ison rojektin tekisi mielellään alta pois niin vois vaikka välillä köllähtää riippumattoon tuijottelemaan pilviä miettimään syntyjä syviä
Jaahas ja minkä takia et tänään syö?Mä jätän päivällisen ja iltapalan huomiseksi....
Päivällisaika ehti kipittää ohi tässä hulinassa ja saman näyttää tekevän iltapalastelukin, minkäs sille voin mutta onhan tuota yötä tuossa edessä että jos siltä tuntuu niin syön vaikka ompunJaahas ja minkä takia et tänään syö?
Mä söin tänään tuorepastaa, sellasia täytettyjä (jollain tomaattihässäkkä ja juustojutulla) ja ihunaa salaattia
En nyt tiiä kohillaan mutta aattelin koittaa ettei vallan jääPäivällisaika ehti kipittää ohi tässä hulinassa ja saman näyttää tekevän iltapalastelukin, minkäs sille voin mutta onhan tuota yötä tuossa edessä että jos siltä tuntuu niin syön vaikka ompun
Hyvä kun sulla on masuolotilat kohdillaan
IltaapasHuomenta...
Mun peppulihakset ovat toista mieltä...nukahin suoraan vaatteet päällä pepareenin jälkeen peittojen ym päälle tonne sänkyyn ja heräsin äsken, joten nyt on aamu....*miettii voisko softy rouhasta myös mun peräpäätä kauratyynyillään*Iltaapas