Softy
...että mihinkäkö sun ajatukset karkas....jeiii, en kysynytkään sitten yhtään mitnHmm..bad touch..
Tuon biisin syytä.....että mihinkäkö sun ajatukset karkas....jeiii, en kysynytkään sitten yhtään mitn
softy on sulle rättiksen varannut hierojaks kun meet...että mihinkäkö sun ajatukset karkas....jeiii, en kysynytkään sitten yhtään mitn
Wau Mä en pysty siivoamaan.En kyllä muista, koska viimeksi olisin saanut näin paljon aikaseks päivän aikana. Olen siivonnu kämpän, vaihtanu huonekalujen paikkoja, rakennellu keittiöön hyllyjä yms..
Entäs kun minä hieron sua?softy on sulle rättiksen varannut hierojaks kun meet
en minäkään kyenny juurikaan mihinkään vuosiinWau Mä en pysty siivoamaan.
*ufopääkkönen*softy on sulle rättiksen varannut hierojaks kun meet
Täällä ei siivoa kukaan muukaan.en minäkään kyenny juurikaan mihinkään vuosiin
taidan jättää väliin. uskaltaakohan mihinkään mennäEntäs kun minä hieron sua?
Sillo ku mä en kertakaikkiaan kyenny, niin siskoni tai veljeni vaimo kävi kerran kahessa viikossa siivoomassa mullaTäällä ei siivoa kukaan muukaan.
taidan jättää väliin. uskaltaakohan mihinkään mennä
taidan jättää väliin. uskaltaakohan mihinkään mennä
Näin olen jo tovin tehnyt. siivoaja pitäs palkata ja nyt sekin ajatus pelottaa.Ei uskalla, paras pysytellä vain kotona
Tietäähän se minne...että mihinkäkö sun ajatukset karkas....jeiii, en kysynytkään sitten yhtään mitn
TehomajuriEn kyllä muista, koska viimeksi olisin saanut näin paljon aikaseks päivän aikana. Olen siivonnu kämpän, vaihtanu huonekalujen paikkoja, rakennellu keittiöön hyllyjä yms..
Mä jätän päivällisen ja iltapalan huomiseksi....Mie teen iltapalaksi kasvispiirakkaa