The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious:

...nääh, mie oon vaan tämmöstä hörhöpöwwö- ainesta:barefoot:..kevätverhoista en muuten tajuu mittään, auringon myötä tosin oon kyllä katellu noita olkkarin verhoja että ne vois vaihtaa:unsure:...tai ihan vaan ottaa pois kokonaan ja antaa valon paistaa sisään:love:...kunhan joku kaunis päivä lotraan vedellä ikkunat puhtaiksi ihan ite(y)
Ja terassilla on kiva nauttia elosta sidukan/kuoharin/olusen/kahvin/teen yms kera - Rapen tai Annen kera tai ilman :cool:

Tiiätkö, mie tahtosinhaluisin nyt koko vartalohieronnan(y)...löytyis makuisia paikkoja kaikkialta, hiukka rankemmanpuoleinen päivä niin kropallisesti kuin sielullisestikin...
Tiiätkö kultasein, että mä en mitenkään Peppiä pelkää.
Vaikka onkin ainoa nainen jota mun pitäis ymmärtää pelätä.

Pystyy vaikuttamaan minuun tai saa oloni tuntumaan noloksi.

En mä kauheesti pelkää jos nainen sanoo pöö.
Tai jos on lakritsikastiketta kaatunut vähän väärään paikkaan.

Eiku kuljin kuikuillen ohi ja pälyilin epäilyttävästi, varmaan painovat sitä vartijakutsunappia ku yks vartia ilmestyi siihen kyttäämään sitten se pyysi vissiin vielä toisen siihen kaveriksi ku se oli semmoinen ruipelo, mie kävin sitte felixin kurkkusalaatin ja lähdin kotiin.

Itkit sä tolleen kaupassakin? Poljitko oikein jalkaa lattiaan ja kiukuttelit?:barefoot::barefoot::geek:

Tiiätkö kultasein, että mä en mitenkään Peppiä pelkää.
Vaikka onkin ainoa nainen jota mun pitäis ymmärtää pelätä.

Pystyy vaikuttamaan minuun tai saa oloni tuntumaan noloksi.

En mä kauheesti pelkää jos nainen sanoo pöö.
Tai jos on lakritsikastiketta kaatunut vähän väärään paikkaan.
No pöh, miksi ihmeessä sun nyt pitäis Peppiäs pelätäkään:)? Mie en nyt tajuu:notworthy:...

Mutta...kerran Peppis saa olos tuntumaan hyvältä ja pumppuosastossas on havaittavissa perhosia ja läikähdyksiä ja silmäkulmiisi nousee pilkahdusta niin...ei varmasti mitkään mahdolliset mukamas nolopolo-tilanteet tunnu niin missään kun niille voi yhdessä hihitellä ja jopa hekotella :)...

No pöh, miksi ihmeessä sun nyt pitäis Peppiäs pelätäkään:)? Mie en nyt tajuu:notworthy:...
Vaikutusvalta. On pelottava ajatuskin jos joku voi vaikuttaa tekemisiini tai päätöksiini. Siihen ei o pystyneet edes esimieheni. Tai no jaa, kerran jouduin esimiehen käskystä tinkimään veronkorotuksen kolmeenkymmeneen prosenttiin vaikka tahallisuuden vuoksi esitin sataa.

Peppi on hyvin pelottava. Minulla ei ole aavistustakaan mihin joudun jos hänet löydän.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä