Näyttää melko kuivalta toi hamppari
Näyttää melko kuivalta toi hamppari
Tiiätkö kultasein, että mä en mitenkään Peppiä pelkää.
...nääh, mie oon vaan tämmöstä hörhöpöwwö- ainesta..kevätverhoista en muuten tajuu mittään, auringon myötä tosin oon kyllä katellu noita olkkarin verhoja että ne vois vaihtaa...tai ihan vaan ottaa pois kokonaan ja antaa valon paistaa sisään...kunhan joku kaunis päivä lotraan vedellä ikkunat puhtaiksi ihan ite
Ja terassilla on kiva nauttia elosta sidukan/kuoharin/olusen/kahvin/teen yms kera - Rapen tai Annen kera tai ilman
Tiiätkö, mie tahtosinhaluisin nyt koko vartalohieronnan...löytyis makuisia paikkoja kaikkialta, hiukka rankemmanpuoleinen päivä niin kropallisesti kuin sielullisestikin...
Itkit sä tolleen kaupassakin? Poljitko oikein jalkaa lattiaan ja kiukuttelit?Harmittaa ku lihatiskistä ei enää voi ostaa kurkkusalaattia
Iltapalaksi mulla on aspartaamisalaattia
Ensimmäisen kerran puhut vähän ja asiaa.Ikävöin myös veriohukaisjauhetta
Itkit sä tolleen kaupassakin? Poljitko oikein jalkaa lattiaan ja kiukuttelit?
No pöh, miksi ihmeessä sun nyt pitäis Peppiäs pelätäkään? Mie en nyt tajuu...Tiiätkö kultasein, että mä en mitenkään Peppiä pelkää.
Vaikka onkin ainoa nainen jota mun pitäis ymmärtää pelätä.
Pystyy vaikuttamaan minuun tai saa oloni tuntumaan noloksi.
En mä kauheesti pelkää jos nainen sanoo pöö.
Tai jos on lakritsikastiketta kaatunut vähän väärään paikkaan.
Pakkasesta voi ostaa verta.Ikävöin myös veriohukaisjauhetta
Mistä olet oikeaa pastramia löytänyt?Vai olikohan se pastrami, noh, jompikumpi tai sitten joku muu
..eikö se kuitenki oo että kaupasta...Pakkasesta voi ostaa verta.
Vaikutusvalta. On pelottava ajatuskin jos joku voi vaikuttaa tekemisiini tai päätöksiini. Siihen ei o pystyneet edes esimieheni. Tai no jaa, kerran jouduin esimiehen käskystä tinkimään veronkorotuksen kolmeenkymmeneen prosenttiin vaikka tahallisuuden vuoksi esitin sataa.No pöh, miksi ihmeessä sun nyt pitäis Peppiäs pelätäkään? Mie en nyt tajuu...
KAUPAN pakkasesta sitte....eikö se kuitenki oo että kaupasta...
...ihan pikkiriikkisen pikkuinenKAUPAN pakkasesta sitte..
Mistä olet oikeaa pastramia löytänyt?
https://en.wikipedia.org/wiki/Pastrami
Ettei ole vain suolalihaa
Kyllähän kampsut on hyviäHyi oksetus...veriruoat...oksuoksuoksu
Koulussa oli joskus kauan sitten jotain veripalttua mikä oli keskeltä raakaa
VeripalttuaHyi oksetus...veriruoat...oksuoksuoksu
Koulussa oli joskus kauan sitten jotain veripalttua mikä oli keskeltä raakaa