The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiiätkö kun....aaa!!! Alert alert!!! Ihan hirveetä höttölässyn läätä joten kehoitan hyppäämään oikeestaan kokonaan yli ja ohi...kiitos.(y)


...oot täynnä perhosia ja muurahaisia, niitä hyviä kutittavia semmosia, ja olos on:love:.... Kun meinaat poksahtaa ja pakahtua hyvästä olosta ja onnellisuudesta, että sun tekis mieli HUUTAA se joka kolkkaan....ja sitten siinä rinnalla on - aina! Aina!! - se %%$;#:_!!\%! pelko....ja ettet ansaitse...

Tai kun...elämä maistuu ja tuntuu päästä varpaisiin niin että se m e l k e i n sattuu, makeankirpeää, ja olos on kuin oisit ihan paljaana mutta kuitenkin oot...


Ai saakeli, mun on niin iso ikävä. Ja mä rakastan liikaa. Ja - antaisin mitä tahansa jos saisin puheyhteyden ja toisenkin nyt, koska kaipaan niitä ihmisiä..mutta toi yksi numero ei vastaa enää koskaanmilloinkaan vaikka kuinka yrittäisin...mutta oi kuinka nyt vaan tarttisin sitä suurta sydäntä, lämpimän lempeää viisautta....


Huominen on täynnä sydäntä. Ja yhtä hemmetin itkijäeukkoa.

Pidä kiinni rakkaimmistas. Muista sanoa se, älä ikinä säästele niitä kaikista tärkeimpiä sanoja.


*menen nurkkaan. Kiitos ja anteeksi.*
 
..jos mua meinaat:unsure:, niin e oo. Usko tai oo uskomati, ihan sama.

Kipeeks oon vissiin tulossa. Oon tukkosen olonen ja kroppaa jäytää. Mikä on ihan sikapjaiskojuttu koska nyt ei vaan kävis sairastelu. Mutta koska viikolla tuli oltua hövelinä se "sairaan hyvä jätkä" ja kilttinä tyttönä tein yhden paskahomman, missä sitten taisin kylmettyä niin...*huokaan*

Mutta. Kun mulla kohta on talo hiljasena niin teen itelleni lämpimän juoman. Missä on runsaasti naista väkevämpää. No, mun tapauksessa sitä ei tartte paljoa olla:barefoot::D...
 
Tiiätkö kun....aaa!!! Alert alert!!! Ihan hirveetä höttölässyn läätä joten kehoitan hyppäämään oikeestaan kokonaan yli ja ohi...kiitos.(y)


...oot täynnä perhosia ja muurahaisia, niitä hyviä kutittavia semmosia, ja olos on:love:.... Kun meinaat poksahtaa ja pakahtua hyvästä olosta ja onnellisuudesta, että sun tekis mieli HUUTAA se joka kolkkaan....ja sitten siinä rinnalla on - aina! Aina!! - se %%$;#:_!!\%! pelko....ja ettet ansaitse...

Tai kun...elämä maistuu ja tuntuu päästä varpaisiin niin että se m e l k e i n sattuu, makeankirpeää, ja olos on kuin oisit ihan paljaana mutta kuitenkin oot...


Ai saakeli, mun on niin iso ikävä. Ja mä rakastan liikaa. Ja - antaisin mitä tahansa jos saisin puheyhteyden ja toisenkin nyt, koska kaipaan niitä ihmisiä..mutta toi yksi numero ei vastaa enää koskaanmilloinkaan vaikka kuinka yrittäisin...mutta oi kuinka nyt vaan tarttisin sitä suurta sydäntä, lämpimän lempeää viisautta....


Huominen on täynnä sydäntä. Ja yhtä hemmetin itkijäeukkoa.

Pidä kiinni rakkaimmistas. Muista sanoa se, älä ikinä säästele niitä kaikista tärkeimpiä sanoja.


*menen nurkkaan. Kiitos ja anteeksi.*
Halaus murunen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Onko teillä odotettavissa mitään spektaakkeleja huomiseksi äitienpäiväksi? Meillä ei mitään erityistä ohjelmaa luvassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä