..ootsä kyllä yks tuuliviiriMä kävin iltakävelyllä auringonpaisteessa ja pekonia kuolaten
..ootsä kyllä yks tuuliviiriMä kävin iltakävelyllä auringonpaisteessa ja pekonia kuolaten
En kuolannut mutta tosta tuli mieleen että mun naama nuoltiin tänään moneen kertaan ihan märäks..ootsä kyllä yks tuuliviiri
On, mutta ei suomalaiset shamanistiset metsäheimot olleet viikinkejä.On Suomestakin löydetty joskus muinaisia viikinki jätteitä..muistaakseni Vaasasta.
Eivät olleetkaan, etkä sääkään oo viikinki...mä vaan yritin kehua sun miehekkään vahvoja ja viikinkimäisiä voimiasi, niin ...senkin nainenOn, mutta ei suomalaiset shamanistiset metsäheimot olleet viikinkejä.
Jossain viikinkien saagoissa kerrotaan että ne jopa pelkäsivät täällä eläviä metsäheimoja.
Joo ei minuakaan kaivata selämpesijäksi yhtään mihinkään.Poistunkin suihkuun me, myself and I- seurassa
Täällä mua ei kaivata
Voi mussa olla pisara viikinkiä, mistä sen tietää, meni ne sitä kautta itään mistä on juuret, niin pitkälle kun tiedän, mutta ei se musta miestä tee.Eivät olleetkaan, etkä sääkään oo viikinki...mä vaan yritin kehua sun miehekkään vahvoja ja viikinkimäisiä voimiasi, niin ...senkin nainen
ElluNiin ovat, onneks mulla on sentään vielä mulkku
No kyllä kai pelkäsivät kun vaan jäänteet tapas jäädä jäljelle.Jossain viikinkien saagoissa kerrotaan että ne jopa pelkäsivät täällä eläviä metsäheimoja.
JuuMites tuonkin ny tulkitsee?
Miehen pitäis vielä olla nopee?
Kauheesti vaatimuksia.
MussuVoi mussa olla pisara viikinkiä, mistä sen tietää, meni ne sitä kautta itään mistä on juuret, niin pitkälle kun tiedän, mutta ei se musta miestä tee.
Lopeta se ärsyttäminen kun tiedät että tiedän että pelleilet mutta suonet alkaa paukkua.......... ARRRRRRRRG,.
No niin, eli nyt saatiin selitys sun vahvoille selkälihaksille ja mahtaville etumuskeleilleNiin ja eikö munapäisyys ja munaa iholla ole viikinkimäistä, mun housuissa on sitä.
Ellu, mullakin on! Löysin sen äsken suihkussa!
Niin ovat, onneks mulla on sentään vielä tolkku
Mikset muistanu sitten.Joo ei minuakaan kaivata selämpesijäksi yhtään mihinkään.
Joten kohta tulee telkkarista Dillinger (tv6 Public enemies). Ei siis pitsa vaan elokuva.
(Gauheen vaikeeta kirjoittaa palstalle kun aina pitää muistaa kirjoittaa pitsa Lunaticin vaatimaan tapaan)
Shhh....tarvii kaikkea...Olipa yllätys. Kattimus päätti tulla mun suihkuun.
Me saippuoitiin toisemme ja ja
okHieroin ranskalaisia lettejäni rättiksen mikromuniin, aurinkolasini jäivät kiinni jouheaan karvaan.
Kuulinko oikein vai sanoiko joku just punatukkaisuus?Niin ja eikö punapäisyys ja punakka ihoisuus ole viikinkimäistä, äidin puolella on sitä.
Shhh....tarvii kaikkea...