• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Tänään on ollut sellasta vuoristorataa taas tunteet ja niin levoton olo ettei tiiä miten sen sanois...vaikka mä olen nauranut ihan hervottomasti mm. ajatukselle Rättiksestä kiinni jonkun onnettoman kesämökkiläisen grillissä pilistään tai panemassa jalkalamppua niin itku on tullut myös ihan yhtä hervottomasti ja helposti...hirvee ikävä ja kaipaus ja samaan aikaan se onnentunne mahanpohjassa kun elämä on muuttunut niin paljon helpommaksi hengittää ja olla.
 
On, mutta ei suomalaiset shamanistiset metsäheimot olleet viikinkejä.
Jossain viikinkien saagoissa kerrotaan että ne jopa pelkäsivät täällä eläviä metsäheimoja.
Eivät olleetkaan, etkä sääkään oo viikinki...mä vaan yritin kehua sun miehekkään vahvoja ja viikinkimäisiä voimiasi, niin:oops: ...senkin nainen:cautious:
 
Eivät olleetkaan, etkä sääkään oo viikinki...mä vaan yritin kehua sun miehekkään vahvoja ja viikinkimäisiä voimiasi, niin:oops: ...senkin nainen:cautious:
Voi mussa olla pisara viikinkiä, mistä sen tietää, meni ne sitä kautta itään mistä on juuret, niin pitkälle kun tiedän, mutta ei se musta miestä tee.
Lopeta se ärsyttäminen kun tiedät että tiedän että pelleilet mutta suonet alkaa paukkua.......... ARRRRRRRRG,.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä