• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten helekatin isot välit teillä on saunan lauteissa?!

Saati että mitä hittoja terassilla leikitään että...jotain "kapteeni käskee...kiehnää ilkosiltas pitkin terassia kuin kärmes!:cautious:
No Rättis meni niin hiljaseks että varmaan ovat nyt just irrottamassa häntä ja pallejaan irti jonkun onnettoman kesämökkiläisen grillistä:confused:
*nyökyttää lettipäätään tietäväisenä*:rolleyes:
 
kYLLÄ NE CHILINARKKARIT TIEDETÄÄN, SE ON IHAN OMA ROTUNSA. eDES SUKLAATA EI VOI SYÖDÄ ELLEI OLE CHILIÄ.

Hups, tuli isolla, en jaksa korjata.
Kummipoika on vähän tommoinen. Olen ollu luonaan hauvelia hoitamassa, niin kämpässään ei mitään uskalla laittaa suuhunsa maistamatta (hyvin varovasti) ensin koska chiliä saattaa olla vaikka näkkileivässä. Ja se saattaa olla jotain Horna- chiliä jonka syömisen täytyy olla jonkinlainen miehuuskoe.

Itte tykkään niist miedommista lajikkeista joit voi meikäläisenkin makuaistilla napostella vaik ihan sellaisenaan.
Taannoin erehdyin ostamaanaposteltavaksi semmoisia joiden piti olla mietoja. Piti. Ei ollu. Mut mä sit käytin ne saksimalla muutaman soppakattilaan. Ja tuli muuten ennätyshyvää soppaa. Viiden litran soppakattilassa ne ei ollu mitään tulista, ne jotenkin laimeni sinne... mut se soppa olis maistunu sullekin.
 
Jos ja jos:cautious:
Terassi on sitten väärin rakennettu.

..ja jos ei ole, niin sitten on jotain outoa vehkeessä..

Ihan sama
Samaa mieltä. Lauteet tai terassi on rakennettu päin peetä.

Olkoonkin, että puheena oleva vehje on suunniteltu laitettavaksi mitä ihmeellisimpiin ahtaisiin paikkoihin mut ei ny sentään saunan lauteiden väliin.
 
Kummipoika on vähän tommoinen. Olen ollu luonaan hauvelia hoitamassa, niin kämpässään ei mitään uskalla laittaa suuhunsa maistamatta (hyvin varovasti) ensin koska chiliä saattaa olla vaikka näkkileivässä. Ja se saattaa olla jotain Horna- chiliä jonka syömisen täytyy olla jonkinlainen miehuuskoe.

Itte tykkään niist miedommista lajikkeista joit voi meikäläisenkin makuaistilla napostella vaik ihan sellaisenaan.
Taannoin erehdyin ostamaanaposteltavaksi semmoisia joiden piti olla mietoja. Piti. Ei ollu. Mut mä sit käytin ne saksimalla muutaman soppakattilaan. Ja tuli muuten ennätyshyvää soppaa. Viiden litran soppakattilassa ne ei ollu mitään tulista, ne jotenkin laimeni sinne... mut se soppa olis maistunu sullekin.
Oliko kalasoppaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä