kYLLÄ NE CHILINARKKARIT TIEDETÄÄN, SE ON IHAN OMA ROTUNSA. eDES SUKLAATA EI VOI SYÖDÄ ELLEI OLE CHILIÄ.Höpö mitään vie kun antaa vaan lisää potkua elämään, siis kaikenlainen tulisuus
Hups, tuli isolla, en jaksa korjata.
kYLLÄ NE CHILINARKKARIT TIEDETÄÄN, SE ON IHAN OMA ROTUNSA. eDES SUKLAATA EI VOI SYÖDÄ ELLEI OLE CHILIÄ.Höpö mitään vie kun antaa vaan lisää potkua elämään, siis kaikenlainen tulisuus
Mä söin eilen lakujädeä Eli sinäkin yritit syödä eilen mun jäätelötNo pitäiskö aloittaa?
Voisin kertoa viimeöisestä unestani jossa oli minä, viiskymppinen punatukkainen nainen, me syötiin lakujädeä ja sit piti mennä huonekalukauppaan mut ei me päästy sinne kun se oli kiinni.
Mä olen mielelläni chilinarkkikYLLÄ NE CHILINARKKARIT TIEDETÄÄN, SE ON IHAN OMA ROTUNSA. eDES SUKLAATA EI VOI SYÖDÄ ELLEI OLE CHILIÄ.
*ojentaa isoa tunkkia*Minne? *istuu kaikenvaralta tiukemmin tuolissaan* Mun peppuun ei ainankan laiteta yhtään mittään
Heiii, chilisuklaa on hyvää!kYLLÄ NE CHILINARKKARIT TIEDETÄÄN, SE ON IHAN OMA ROTUNSA. eDES SUKLAATA EI VOI SYÖDÄ ELLEI OLE CHILIÄ.
Niin onHeiii, chilisuklaa on hyvää!
En oo maistanu..Niin on
Ja mango-passion-chilijäätelö
Mmmmhh..Lunatic vois tehdä Bobbitit Rättikselle ja leikata Rättiksen nakin irti jonakin yönä...vaikka jo tänä yönä
Miten grilliin voi jäädä kiinni ja oliks se edes kuuma?
*Piiloutuu kisulta Lunaticin lihaksikkaan viikinki selän taakse hyvin piiloon*
Eiiih!!Voihan munista jäädä lauteisiinki kiinni
Kyllä mä ton vielä ymmärrän mutt miten ihmeessä grilliin? *sopottaa hämmentyneenä ja etsii hädissään kisua katseellaan*Voihan munista jäädä lauteisiinki kiinni
Tai terassin lautoihin.Voihan munista jäädä lauteisiinki kiinni
Tai terassin lautoihin.
No miten ihmeessä t u o n voi ymmärtää, hä??!!Kyllä mä ton vielä ymmärrän mutt miten ihmeessä grilliin? *sopottaa hämmentyneenä ja etsii hädissään kisua katseellaan*
Olis varmaan helpompi, jos osais jäljittää, että missä tuo on tapahtunut!!!!
Aaarrgghh!! Tommonen on niin raivostuttavaa!! Saisko tekijää kiinni kaupan valvontakameroista?
Tai terassin lautoihin.
No siis ihan helposti kun miehillä nyt roikkuu ne pallit millon missäkin....siis saunassa...mutta että grillissäkinNo miten ihmeessä t u o n voi ymmärtää, hä??!!
Ihan kipeitä ootte....*pistän silmät kii*
Haluutpas!!!! Sä siis niin haluut tietää sen!!!!
Mitä hevilettiä?!
..joo, enkä haluu tietää!
Kuullu joskus.
Mitä hevilettiä?!
..joo, enkä haluu tietää!
No niin, totta tuokin... Paska juttuOlis varmaan helpompi, jos osais jäljittää, että missä tuo on tapahtunut