*kohta on ohimo kippeenä...öö vink öö vink!!*Mitä sä teet nainen?? Sun pitäis ohjata sitä terveellisempiin valintoihin eikä neuvoa minkä asteista makkaraa sinne tuhkaluukkuun kannattaa laittaa
Noku kylmä on epämukavaa.
..et oo etes jalapenoja maistanu, ni et voi nuin sanoaOliivit ainakin , jalapenot tuskin.
TuituisäisäiIltaa ketjuun
Meinaako poksahtaa ohimosuoni? No ei se mittää, Rättiksellä poksahtaa kohta varmaan koko peräsuoli kun tunkee sinne kaikenmaailman makkaroita ja pöytälamppuja*kohta on ohimo kippeenä...öö vink öö vink!!*
MoikkelisTuituisäisäi
eikö ne ole chilejä. En ymmärrä mitä järkeä on tulisuudessa, vie maut...et oo etes jalapenoja maistanu, ni et voi nuin sanoa
*huokaa....todella syvään*Meinaako poksahtaa ohimosuoni? No ei se mittää, Rättiksellä poksahtaa kohta varmaan koko peräsuoli kun tunkee sinne kaikenmaailman makkaroita ja pöytälamppuja
Entä kurkkua?
Kuten sanoin niin..onneksi en syö makkaraa
*huokaa....todella syvään*
...että mun ei sitten tarviikaan olla täällä...ei sitte, hmpfh!
Mitään kissoja vie minnekään ...tulisen ruuan kans on siksniks tarjolla neutralisoivaa maitoa/piimää/jogurttikastiketta...ja se tulisuus vain lämmittää mukavastieikö ne ole chilejä. En ymmärrä mitä järkeä on tulisuudessa, vie maut.
Tottakai mä sitä syön ja paljon ja usein Kuin niin? Vai onks noi just niitä kysymyksiä mitä kisun mielestä ei pitäis kysyä?Entä kurkkua?
Nii,tai kesäkurpitsaa,munakoisoa ?Entä kurkkua?
Kais'n valtakunnassa kaikki hyvin ?Moikkelis
Höpö mitään vie kun antaa vaan lisää potkua elämään, siis kaikenlainen tulisuuseikö ne ole chilejä. En ymmärrä mitä järkeä on tulisuudessa, vie maut.
OnTottakai mä sitä syön ja paljon ja usein Kuin niin? Vai onks noi just niitä kysymyksiä mitä kisun mielestä ei pitäis kysyä?
Eiks hk blöö ole liian iso?
Oh ja mä lankesin vanhanaikaiseen ansaan... Nää mitä pienistä
...kö miehän en oo täällä, kun mua ei tartteta eikä haluta, niin kysy mitä lystäätTottakai mä sitä syön ja paljon ja usein Kuin niin? Vai onks noi just niitä kysymyksiä mitä kisun mielestä ei pitäis kysyä?