Paistaa täälläkin aurinko
On varmaan, älä jäkätä.Ohan nuita lettiohjeita nettipullollaan...on videoo, on kuvaa...on hilijoo on kovvoo...siitä vaan valittemmaan ja opettelemmaan
Jiihaa mä olin kerrankin oikeassa! *Sheikkaa peppuaan ikionnellisena ja kurlaa kahvia suussaan*Iiikkkhhh.....niin muuten onkii!! Siis ranskis on kalanruoto väärinpäin eli letti on kohollansa....mie meen nurkkaan justnyheti, ihan sairaankipeentörkeenpaha kömömokatus*itseruoskintaa*
Mä tiesin sen siitä kookosöljystä, mistäs sä tiesit että mä niin tiesin sen?Mistä tiesit että täälläkin paistaa kans?
Sitten ku tuo aurinko laskee niin mie nautin hookoon blööstä, ahh
Kandee olla varovainen siellä sen steppaukses kanssa...kohta on matot kurtussa ja teitsi rähmälleen ja kahvit tyrskähtäny pitkin seutukuntia....Jiihaa mä olin kerrankin oikeassa! *Sheikkaa peppuaan ikionnellisena ja kurlaa kahvia suussaan*
awwww sä oot niin ihanan sexy kiivastuessasi...jäkätijäkätiOn varmaan, älä jäkätä.
awwww sä oot niin ihanan sexy kiivastuessasi...jäkätijäkäti
Mä tiesin sen siitä kookosöljystä, mistäs sä tiesit että mä niin tiesin sen?
Miten kukaan voi nauttia hk:n sinisestä rasvamassasta?
Eiks hk blöö ole liian iso?En tiedä, mutta ajattelinkin tänään nauttia sen alakautta
Oikeesti?En tiedä, mutta ajattelinkin tänään nauttia sen alakautta
!!!!!En tiedä, mutta ajattelinkin tänään nauttia sen alakautta
Nii ja älä käytä jääkaappi kylmänä.Eiks hk blöö ole liian iso?
...koetas säkin nyt hillitä sitä kyselykauttas niin ei tulis sitten kaiken maailman juttuja esiinOikeesti?
Hetkinen mähän kysyin tuolleen jo aiemminkin sulta tänään Sä se osaat shokeerata nuilla jutuillas mut aina vaan uudestaan ja uudestaan..
Mä söin tänään pizzaa minkä päällä oli mm. jalapenoa ja vihreitä oliiveja...koetas säkin nyt hillitä sitä kyselykauttas niin ei tulisitäiken maailman juttuja esiin
Mie en syö mitn tänään. Teijen syy. Nih!
Mä en syö kohta mitn.Onneks mä en syö makkaraa!
Mokoma Rättis
Jalapenot ja oliivit onkinMä söin tänään pizzaa minkä päällä oli mm. jalapenoa ja vihreitä oliiveja
Mitä sä teet nainen?? Sun pitäis ohjata sitä terveellisempiin valintoihin eikä neuvoa minkä asteista makkaraa sinne tuhkaluukkuun kannattaa laittaaNii ja älä käytä jääkaappi kylmänä.
Oliivit ainakin , jalapenot tuskin.Jalapenot ja oliivit onkin
Noku kylmä on epämukavaa.Mitä sä teet nainen?? Sun pitäis ohjata sitä terveellisempiin valintoihin eikä neuvoa minkä asteista makkaraa sinne tuhkaluukkuun kannattaa laittaa