PaskanmarjatMannaryyniraekuuroja. Lumihiutaleita. Kenkien alla kuuluu nirskun narskun...
Oi, mikä kevät!
Niitäkinkö sataa jossain?Paskanmarjat
Mitä mä just luin?Tänään lähdin töistä pois kesken päivän. Alko taas koskee. Luulin että antibiootti vaikuttaa. Huomenna makaan koko päivän majurin sängyssä.
PöhNiitäkinkö sataa jossain?
Juuh, nytki oon sängyssä.Mitä mä just luin?
Ei täällä semmosia näkynytPaskanmarjat
Höh,halaus. Lepäile ja ota iisistiTänään lähdin töistä pois kesken päivän. Alko taas koskee. Luulin että antibiootti vaikuttaa. Huomenna makaan koko päivän sängyssä.
Minkälaisia mahtaa olla paskammarjapuurohiutaleet?Niitäkinkö sataa jossain?
TäälläOi ihana toukokuu!
Kun lumivaippaan puut verhoutuu
Ja hengitys kauniisti huurustuu
Oi ihana toukokuu!
Saa kääriytyä villatakkiin
Tai ympärivuotisesti turkishaalariin
Oi ihan...
Voi kilinkellit ja pemalautajurkele!! Eihän tuonne kaikkien hiutaleitten keskelle edes mahdu sekaan mukaan!! Joko se kesä vilahti tältä vuodelta?!
...missä mun aurinkoni on?
No niimpä tietysti!Täällä
Mä lähetän auringon lämmittämään sua.No niimpä tietysti!
Paijaamassa ja lämmittämässä kauneutta
..sais sitä aurinkoa täälläkin näkyä...tää jokapäiväinen paleleminen ei tunnu kivalta
Ei antibiootti tehoa heti, jso sei ollut jotakin erityistä. Koko kuuri täytyy syödä loppuun. Oothan lukenut sen apuaineet? Jos siinä on natriumlauryylisulfaattia, on enemmän kuin todennäköistä, että vaivaa tulee limakalvoille - ja onhan niitä suolistossakin, mahassa myös. Näet sen tietenkin tuostakin, Fimean lääketietosivulta.Tänään lähdin töistä pois kesken päivän. Alko taas koskee. Luulin että antibiootti vaikuttaa.
Lämpöpuhaltimella saat ne maalit pois pokista, ei tartte hioa. Ikkunat irrotat ensin kun ne saattaa mennä rikki lämpötilan vaihteluiden vuoksi. Tai siis menee rikki mutta eipä ole kummosempi homma ruutua irrottaa.Ei antibiootti tehoa heti, jso sei ollut jotakin erityistä. Koko kuuri täytyy syödä loppuun. Oothan lukenut sen apuaineet? Jos siinä on natriumlauryylisulfaattia, on enemmän kuin todennäköistä, että vaivaa tulee limakalvoille - ja onhan niitä suolistossakin, mahassa myös. Näet sen tietenkin tuostakin, Fimean lääketietosivulta.
Toinen vierailija ärsyttää kyllä minuakin - vai oliko se viides. Olen maalannut kasvihuoneen ikkunanpokia. Hiomisessa menee enemmän aikaa, vaivaa ja järjestelyjä, mutta kyllä tulee ihana
emmie semmosia ostamaan ala. Pölysuojat vaatii tottumista. Ei irtoa ikkunat enää kun on tehty entisistä ikkunoista. Maailman paras siltiLämpöpuhaltimella saat ne maalit pois pokista, ei tartte hioa. Ikkunat irrotat ensin kun ne saattaa mennä rikki lämpötilan vaihteluiden vuoksi. Tai siis menee rikki mutta eipä ole kummosempi homma ruutua irrottaa.
Kala on hyvääVitsit toi paistettu kirjolohi on hyvää
Oli ne muukki kyllä