The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulipahan katottua lätkämatsi...

Mä ny en lätkästä mitään ymmärrä mut olen nähny semmoisiakin matseja joissa pelissä on ideaa mut tuuri vaan ei o puolella.
Tossa taas pelissä taas ei ollu päätä eikä häntää mut kiakko ny vaan sattui muutaman kerran menemään maaliin.

Tietty tommoisessa sähläyspelissä on se hyvä puoli, että eipähän tartte ennakkosuosikin paineita kantaa.
 
MITÄ MIELTÄ?
Paskat kaiuttimet pultattuna nurkkaan yleisön päänkorkeudelle tietää aikamoista korvapuukkoa.
Maalaamattomat paneliseinät oli muotia saunojen pukuhuoneissa 70- luvulla.
Onneksi ei näy olevan mattoja lattialla niin känniset ei ainakaan niihin kompastu.
Viinan kaataminen parketille ei o hyvä idea.. Jos juhlista loppuu lasit niin luulis olevan tarjolla kertakäyttökuppeja... tai sit juodaan suoraan pullosta.
Ikkunaverhot on vähintään kakskytsenttiä liian lyhyet.
Huoneiden välisen aukon peitelista on asennettu päin helvettiä kun sen alapuolella näkyy pari senttiä verhouspanelia.
Noi pikkupöksyt mä olen nähny ennenkin mutta en millään muista kenen ne on.

Lisäksi epäilen, että ainakin yksi kuvassa oleva on alaikäinen.

Pitäiskö olla muuta mieltä?
 
No ni. Te muut heräätte kohta. Mun on aika painua maate ja toivoa kerrankin niitä hyviä unia.
Tossa alkavan päivän piristykseksi the Rolling Stonesien oikea comebackki vuodelta - 82 jolla näyttivät, et v***u täs mitään vielä olla kuoltu. Start me up.

 
Ennen maatepanoa täs on vielä muutama lätkäolut jäljellä...

Toi Rollareitten Watts on ehkäpä maailman eleettömin runpali.
Ei soita mitään jos ei pyydetä.
Vastaavaan pystyi Ringo, mut Ringonkin tyylin tunnistaa viidessä sekunnissa.
Eleettömän runpalin ykkössijasta varteenotettava kisaaja on Pick Withers.
Jos osaa soittaa runpuja noin hyvin häiritsemättä ketään niin se on todella kova suoritus.
Dire Straits (Perseet auki) - Sultans of Swing

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä