Passion - Passi on....ai kiesus sentään...itellensä kun saa nauraa niin se on tosi hyvin
Mulla, nääs, h i u k a n kesti ennen kuin tajusin..
Passion - Passi on....ai kiesus sentään...itellensä kun saa nauraa niin se on tosi hyvin
Mulla, nääs, h i u k a n kesti ennen kuin tajusin..
Kumpi painaa enemmän, kilo höyheniä vai kilo rautaa?Mutta siis. voiko ämpärillinen juotosbetonia painaa enemmän kuin sama ämpärillinen täynnään pelkää vettä?
En muista
Nojoo, kyllä mä se n y t tajuan...Passion - Passi on
Suomeksi siinä lauletaan. Älä kysy, oliko mies vai nainen. Kyllä se jossain kohti nostetaan muistin syövereistäUusi/vanha?
Suomalainen/ulkomaalainen?
Se oli kyllä mitä eksoottinen hedelmä sanoi turvatarkastuksessa.Passion - Passi on
Var-muu-den vuok-siNojoo, kyllä mä se n y t tajuan...
Aivan, eli en kerro vitsejä. Olen huono siinä.Se oli kyllä mitä eksoottinen hedelmä sanoi turvatarkastuksessa.
Ihanaa kun nuin huolehditaan näin maanantaina, kiitosVar-muu-den vuok-si
aaa mä tajusin nyt sen vitsin.....vähän on joo pitkä sytytyslankaPassion - Passi on
aaa mä tajusin nyt sen vitsin.....vähän on joo pitkä sytytyslanka
UnikuviaAika lopetella. Öitä
Keksin syyn miksi kirvestä pidetään liiterissä eikä tietokoneen vieressä..
Kun lähtee hakeen sen liiteristä hakatakseen tietsikan paskaks niin kerkee enimmät höyryt jo kavota.
Mustaa ruutua, näytönohjain kaatui mutta palautui, näytönohjain kaatui mutta ei palautunut -> käynnistä koko vekotin uuvestaan..
Päivää kettinkiin.
Lähikauppa aukeaa ihankohta. Tupakit loppuivat tunti sitten.
On kummallista, että jos on tupakkia niin aina ei tee mieli polttaa. Mut jos ne loppuu niin sit mielessä ei pyöri mikään muu.
Suomeksi siinä lauletaan. Älä kysy, oliko mies vai nainen. Kyllä se jossain kohti nostetaan muistin syövereistä