Veikkaan ettei haise kovin hyvälleTiättekö, miltä haisee, kun harmaavesikaivo viimein sulaa kokonaan keväällä ja tuli takassa tietysti vaatii ilmaa ja kiskoo sitä ikkunanraoista myös sen kaivon puolelta.
Jokakeväinen riesa ja kestää parikin viikkoa.
HyhTiättekö, miltä haisee, kun harmaavesikaivo viimein sulaa kokonaan keväällä ja tuli takassa tietysti vaatii ilmaa ja kiskoo sitä ikkunanraoista myös sen kaivon puolelta.
Jokakeväinen riesa ja kestää parikin viikkoa.
Mulla oli samanlainen sapuska muutama päivä sitten.
Ajattelin, olisitko syönyt aromisuolaa sitä ennen? Siitähän tulee migreeni, kun siinä on niin monta makuaistia vahvistavaa ainetta. Kuulemma monissa paikoissa laitetaan aina semmosta ja lihassa tietysti voi olla jotakin hydrolysaattia... niistäkin tulee AINA. Voitko tarkistaa mitenkään, mitä olit syönyt?Mää en tiedä pitäskö nyt tulla nälkä vai ei kun kattoo tota annosta...se on vähän samanlaista mitä eilen oksentelin ulos
Mulla on tossa paprikoita ja kesäkurpitsa, niistä pitäisi keksiä jotain.Peruna-kesäkurpitsalaatikko uunissa
Kuulostaa hyvältä,sopii wokkiin hyvinMulla on tossa paprikoita ja kesäkurpitsa, niistä pitäisi keksiä jotain.
Ehkä wokkiin ja kaivan pakkasesta sieniä seuraksi.
Business nyt vaan on semmosta ja haalitaan lisää porukkaa maailmalta.Yks asia, mikä täällä kaikkien täytyy muistaa aina:
http://pjarvinen.blogspot.fi/2012/06/varo-lapparin-web-kameraa.html
Päivää
Kyllä. Siinä on tarvittavat eväkset.Lähetkö rollaattoriretkelle?
Mikä se on? Osaatko kiinankieltä?Aamuisen jelqing treenin aika, palaan tunnin kuluttua, heippa
mä olen kanssa kyseisest kaupasta ainakin pari kertaa poistunut vertavuotavana. Metkaa!Lidlissä kävin,ihana ilma kävellä ja löysin kivat kävelykengät 14 €,toivottavasti on sopivat.
Niin ja näköjään palanen nahkaa lähti peukalosta pois kaupassa,en ees huomannu,ennen kuin näin veriläiskän sormessa ehkä parin sentin mittanen haava tuli,pikkasen kirveltää.
Niimpä,pitää kai varustautua laastarilla kun menee lidliin en ees tiiä mihin mä satutin ton peukalonmä olen kanssa kyseisest kaupasta ainakin pari kertaa poistunut vertavuotavana. Metkaa!