Onkohan Linkkipaula tippunu pienenä puusta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei oo pudonnut puusta, kurkumaan liiallinen käyttö on pilannut aivot :(
Jää helposti koukkuun ja käyttää suurempia annoksia kerta toisensa jälkeen aiheuttaen vakavan riipuvuuuden. :unsure:
 
vierailija
Ei oo pudonnut puusta, kurkumaan liiallinen käyttö on pilannut aivot :(
Jää helposti koukkuun ja käyttää suurempia annoksia kerta toisensa jälkeen aiheuttaen vakavan riipuvuuuden. :unsure:
Onko sellaistakin? Soijan glyfosaattijäämistä mun piti sullekin mainita, mut taidatkin tietää jo? Ja miehelle soijan kasviestrogeenit aiheuttaa lapsettomuutta, mut eihän sekään kaikkia haittaa. Kurkumaa ei kannata käyttää muuta kuin silloin, kun on kipuja, sillä muutenhan ei saa tietää, mitä homeista on sattunut syömään. Hometoksiinit on niitä, mitkä eivät häviä kypsennettäessäkään. Mun muisti ei kummakyllä ole vähentynyt, joten se varmaan on soijattomuuden / maissittomuuden ansiota:cool:
Joo, ja musitin senkin, et olet kieltänyt sanomasta sulle mitään:censored:
 
Onko sellaistakin? Soijan glyfosaattijäämistä mun piti sullekin mainita, mut taidatkin tietää jo? Ja miehelle soijan kasviestrogeenit aiheuttaa lapsettomuutta, mut eihän sekään kaikkia haittaa. Kurkumaa ei kannata käyttää muuta kuin silloin, kun on kipuja, sillä muutenhan ei saa tietää, mitä homeista on sattunut syömään. Hometoksiinit on niitä, mitkä eivät häviä kypsennettäessäkään. Mun muisti ei kummakyllä ole vähentynyt, joten se varmaan on soijattomuuden / maissittomuuden ansiota:cool:
Joo, ja musitin senkin, et olet kieltänyt sanomasta sulle mitään:censored:
Mie osaan itse ottaa selvää soijasta enkä tarvia siun linkkejä ja tietoiskuja ja olen lukenut puolesta ja vastaan.Mä käytän yleensä vain luomusoijaa. Mies syö hyvin harvoin.Ja joo voisit lopettaa noiden tietoiskujen laittamisen,otan itse selville.
 

Yhteistyössä