*häkeltyy ja täysin yllätettynä tipahtaa hölmistyneenä soffan syleilystä lattialle*No otanhan minä sinut sellasenaan *tukehtuu kisun hiuspehkoon*
*häkeltyy ja täysin yllätettynä tipahtaa hölmistyneenä soffan syleilystä lattialle*No otanhan minä sinut sellasenaan *tukehtuu kisun hiuspehkoon*
Lunaaaaa noi kaks kiusaa!No heii, c'mon - ei voi vaatia oikeinkirjoitusta kun ei osaa etes jogurttikastikettakaan oikein kirjottaa
*Istuu myöskin softyn syleilyyn ja laittaa jalkansa lattialle valahtaneen kisun selän päälle**häkeltyy ja täysin yllätettynä tipahtaa hölmistyneenä softyn syleilystä lattialle*
Syytön mä sun kirjotustaitoosi oon! Nih kerta!Lunaaaaa noi kaks kiusaa!
*Istuu myöskin softyn syleilyyn ja laittaa jalkansa lattialle valahtaneen kisun selän päälle*
Kekkä? Täällä huutaa niin monet sireenit ettei kuule.Lunaaaaa noi kaks kiusaa!
Tyttö on hiljaa nyt siellä. Enkai sillä nyt ketään iske kyllä se ekalla seksisessiolla selviää.Joskus jopa ennen sitä.Joko olet menettänyt poikuutesi? Meinaan vaan jos pokaamis lauseesi alkaa sanoilla ''Nieletkö myös...'' niin juttu ei välttämättä etene tuota pidemmälle muuta kuin ehkä jonkun tenulissun kanssa.
ai aletaan siellä oikein komentamaan joTyttö on hiljaa nyt siellä. Enkai sillä nyt ketään iske kyllä se ekalla seksisessiolla selviää.Joskus jopa ennen sitä.
Paino sanalla JOS
epekkikki ja se yks miukukisuKekkä? Täällä huutaa niin monet sireenit ettei kuule.
epekkikki ja se yks miukukisu
Juu mie näin sen kans!epekkikki ja se yks miukukisu
En oo kiusannu!En varmasti oo...epekkikki ja se yks miukukisu
Meinasit sitten pelästyttää molemmat näyttämällä pepsodenthampaasi? Mä niin aattelin että oisit pullistellut niille vaikka rintalihaksias, tiiät sä hei..niitä kahta muskelias...mutta kun ei, sä vaan näytit niille hampaita
ui ui ui haluan olla...mä niiiiin haluan olla sun kanssa kun oot sellanen hupsun höpsö ja pörrönen!!En oo kiusannu!En varmasti oo...
Tosiasioita vaan sanonu
Ei mun kans tartte olla kerta ei selkeesti haluta...
Juu, tissit framille!Meinasit sitten pelästyttää molemmat näyttämällä pepsodenthampaasi? Mä niin aattelin että oisit pullistellut niille vaikka rintalihaksias, tiiät sä hei..niitä kahta muskelias...mutta kun ei, sä vaan näytit niille hampaita
Jonkun sekin pitää tehdä kun teinit käy hillumaan.ai aletaan siellä oikein komentamaan jo
No nyt liiotteletui ui ui haluan olla...mä niiiiin haluan olla sun kanssa kun oot sellanen hupsun höpsö ja pörrönen!!
Eiii kun Lunan etumuskelitJuu, tissit framille!