Linuxsin kanssa menee hermo lopullisesti, mikäli ovat yhtä kettumaisii kuin aiemmat versiotVaihda Linux distroon
edit. Mint voisi olla hyvä, hyvin wintoosan tapainen
wth?Mä kaavin tänään valkoset soosit pois kebabien päältä...
Tilalle laitoin kukkosoosia
Haista paska. En halua oksentaa.Mikään nainen sellainen ole joka ei mällejä ota suuhun. Kunnon ruiskautukset suuhun että valuu suupieliä pitkin.
Linux on perseestä. En tykkää.Linuxsin kanssa menee hermo lopullisesti, mikäli ovat yhtä kettumaisii kuin aiemmat versiot
Eivät ole. Asennuskin helppoa. Lisäksi voi valita että aina koneen käynnistyessä voi valita käynnistää wintoosan tai linuxin. Jos niinkuin tarttee joskus käyttää jotain mikä toimii vain Windowsilla.Linuxsin kanssa menee hermo lopullisesti, mikäli ovat yhtä kettumaisii kuin aiemmat versiot
Ninnpä nii, mutta lisälaitteiden asennus on perseestäEivät ole. Asennuskin helppoa. Lisäksi voi valita että aina koneen käynnistyessä voi valita käynnistää wintoosan tai linuxin. Jos niinkuin tarttee joskus käyttää jotain mikä toimii vain Windowsilla.
Hyvän soossin otit pois.Mä kaavin tänään valkoset soosit pois kebabien päältä...
Tilalle laitoin kukkosoosia
Ei niitä oksenneta vaan niellään. En ottais naista joka ei suihin ota ja ota mällejä suuhun ja niele.Haista paska. En halua oksentaa.
Ei välttämättä:Ninnpä nii, mutta lisälaitteiden asennus on perseestä
Jaa... Mutku mä tykkään enemmän kukkosoosista, tulista ja hyvää!! *uhmaa*Hyvän soossin otit pois.
Mä olen oksennus herkkä. Onko kiva jos nainen oksentaa sun päälle sen jälkeen?Ei niitä oksenneta vaan niellään. En ottais naista joka ei suihin ota ja ota mällejä suuhun ja niele.
Mitä on kukkosoosi?So..?
Piä soossis.Jaa... Mutku mä tykkään enemmän kukkosoosista, tulista ja hyvää!! *uhmaa*
se on semmosta tulista kastiketta, ja sen purkin kyljessä on kukko ...emmä muista sitä nimee ulkoo..joku scirucoiso tai vastaavaMitä on kukkosoosi?
+
?
PITÄÄ olla jogurttikastiketta kebabissa!Jaa... Mutku mä tykkään enemmän kukkosoosista, tulista ja hyvää!! *uhmaa*
Niin piennii Kukkosoosi maistuu aika paljon samalle kuin teksaspetePiä soossis.
Niinpä. Onneks on fiksujakin miehiä olemassa.Kenenkään ei tarvii mälliä suuhunsa ottaa,jos ei tykkää.
Google: Ei tuloksia hakusanoilla scirucoisose on semmosta tulista kastiketta, ja sen purkin kyljessä on kukko ...emmä muista sitä nimee ulkoo..joku scirucoiso tai vastaava
Niinhän minä olen tässä koko ajan sanonutEI OLE PAKKO olla jogurttikastiketta kebabissa!
Harjottele. Kukaan mies ei halua naista joka ei tota tee. Se meitä kiihottaa.Mä olen oksennus herkkä. Onko kiva jos nainen oksentaa sun päälle sen jälkeen?
Mä en ota tuollaista miestä.