Jaahas mitenkäs paljon sitä valakosta pitäis oikein tulla ?Valkoista soossia sais olla enemmän. Aina liian vähän mun makuun.
Pitäs levittää kaikkien kebab palojen päälle.Jaahas mitenkäs paljon sitä valakosta pitäis oikein tulla ?
joo pitäähä sitä joka paikkaan riittääPitäs levittää kaikkien kebab palojen päälle.
Jospa täytät suun vaaleella soossilla, eiks se riitäValkoista soossia sais olla enemmän. Aina liian vähän mun makuun.
Ei sitä niin syödä.Jospa täytät suun vaaleella soossilla, eiks se riitä
`Ai soossiaEi sitä niin syödä.
Kastiketta`Ai soossia
Sulla on jotakin muuta mielessä. Mä en harrasta sellaista.
JaaSulla on jotakin muuta mielessä. Mä en harrasta sellaista.
Just Typerä windows.Perkele, tän wintoosa kympin uus päivitys asentelee koneelle kaikkee paskaa koko ajan, ny se asens skypen
Vittu ku edes kysyis, että tarviinko jotain paskaa koneelle, mutta kun ei. Se saatana vaa asentelee paskaa kysymättä lupaaJust Typerä windows.
NiinpäVittu ku edes kysyis, että tarviinko jotain paskaa koneelle, mutta kun ei. Se saatana vaa asentelee paskaa kysymättä lupaa
Vaihda Linux distroonVittu ku edes kysyis, että tarviinko jotain paskaa koneelle, mutta kun ei. Se saatana vaa asentelee paskaa kysymättä lupaa
Koivuniemenherraa vaan mokomalle wintoosalleVittu ku edes kysyis, että tarviinko jotain paskaa koneelle, mutta kun ei. Se saatana vaa asentelee paskaa kysymättä lupaa
Mä kaavin tänään valkoset soosit pois kebabien päältä...Pitäs levittää kaikkien kebab palojen päälle.
Mikään nainen sellainen ole joka ei mällejä ota suuhun. Kunnon ruiskautukset suuhun että valuu suupieliä pitkin.Sulla on jotakin muuta mielessä. Mä en harrasta sellaista.