Minähän en oo ees täällä,näätte vaan näkyjä.Taas on seksiaddiktit päässeet vauhtiin.
Jättäkää edes sauna rauhaan.
Minähän en oo ees täällä,näätte vaan näkyjä.Taas on seksiaddiktit päässeet vauhtiin.
Juuri näin, olen niin samaa mieltä tästä asiasta että paheksun sun vahvan ja lihaksikkaan selkäsi takaa nuita muita! *tuhisee topakkana*Taas on seksiaddiktit päässeet vauhtiin.
Josko saatais valkonen joulu tänä vuonna.Rapiat pari senttiä lunta maassa ja lisää tulee...kohta pääsee pulkkamäkeen....
kyl mie saunan jätän rauhaanTaas on seksiaddiktit päässeet vauhtiin.
Jos siis olen ymmärtänyt oikein niin ei makkaraa, pekonia, piiskaa eikä edes kimppasaunaa.Sitten yks asia mitä en voi sietää on se jos joku hengittää saunassa iholle tai heittää päälle kylmää vettä
Potkuttelemaan aamupakkasten jälkeen hangilleRapiat pari senttiä lunta maassa ja lisää tulee...kohta pääsee pulkkamäkeen....
siis kyllä mä kimppasaunaan voin miespuolisen uroksen kanssa mennä, kuhan hän ei...ööö..hengitä siellä siis mun iholle ainakaan!Jos siis olen ymmärtänyt oikein niin ei makkaraa, pekonia, piiskaa eikä edes kimppasaunaa.
Kyllä sinun kanssasi mies kuin mies on ihmeissään.
10min riittää mulle.Mie kestän olla n 45-50 min. Välillä käydään suihkussa ja takas saunaan
Noinhan sinä meinasit sanoa?Josko saatais valkonen juhannus tänäkin vuonna.
10min riittää mulle.
Eikaisentään, mutta nuo asiat voi katsoa ennalta URSA:n sivulta. Periaatteessa kaikki mikä on auringon edessä, haittaa sen lämmön kulkeutumista meidän pallolle. Pilviä ja avaruusromua ei lasketa tuossa kuvassa:Parin viikon päästä alkaa Suomessa jo syksy.
Mä vien majurin pulkkamäkeen. Saa kunnon kyydit.Rapiat pari senttiä lunta maassa ja lisää tulee...kohta pääsee pulkkamäkeen....
Kai ny jokaisen pakko saunassakin hengittää jollain lailla muuten on pian hengitön uros käsissässiis kyllä mä kimppasaunaan voin miespuolisen uroksen kanssa mennä, kuhan hän ei...ööö..hengitä siellä siis mun iholle ainakaan!
Kuvatekstiin tuli väärä päivä. Tuolta löytyy se mihin täytyy vaihtaa oma paikkakunta, minne se auringon lämpö on tullakseen ja milloin:Eikaisentään, mutta nuo asiat voi katsoa ennalta URSA:n sivulta. Periaatteessa kaikki mikä on auringon edessä, haittaa sen lämmön kulkeutumista meidän pallolle. Pilviä ja avaruusromua ei lasketa tuossa kuvassa:
Helsingissä 26.5.2017 Päättele itse
Tiukkaa tekee....siis joulun tulemiset ja saamis...jooo, tiijän jo missä se nurkka on...Josko saatais valkonen joulu tänä vuonna.
ai säkin kuuntelet joululauluja? Mä ihan luulin ensiks että tossa oli Santanan biisu mutt se olikin joku Santa claus....
Se on Lunan saunassa...Tiukkaa tekee....siis joulun tulemiset ja saamis...jooo, tiijän jo missä se nurkka on...
...ja varmasti myös kivasti hengästyy siinäMä vien majurin pulkkamäkeen. Saa kunnon kyydit.
Mä olisin mielelläni ihankauhee seksihurjastelija.Taas on seksiaddiktit päässeet vauhtiin.
Eeeeeeikä oooo!!*huutaa nurkan perukoilta*Se on Lunan saunassa...
Joo...ja varmasti myös kivasti hengästyy siinä