Mua ei saa koskee saunassa...toisen iho on tulikuuma ja polttaaMiusta on taas ihan parasta käydä saunassa mun miehen kanssa ja ihanassa saunan lämmössä helliä toisiamma,ihan vaan vaikka hieroa selkää ja hartioita ja mies miun jalkoja.
Mua ei saa koskee saunassa...toisen iho on tulikuuma ja polttaaMiusta on taas ihan parasta käydä saunassa mun miehen kanssa ja ihanassa saunan lämmössä helliä toisiamma,ihan vaan vaikka hieroa selkää ja hartioita ja mies miun jalkoja.
Niinpä niin Eikös saunassa oo kaikken parasta ottaa...öööö...no olkoon jätän sanomattaMiusta on taas ihan parasta käydä saunassa mun miehen kanssa ja ihanassa saunan lämmössä helliä toisiamma,ihan vaan vaikka hieroa selkää ja hartioita ja mies miun jalkoja.
Löylyä? Joo siellähän sitä yleensä pruukataan ottaaNiinpä niin Eikös saunassa oo kaikken parasta ottaa...öööö...no olkoon jätän sanomatta
No joo todellakinSaunassa on just parhautta yksinolo, voi ottaa pyyhkeen ja olla siellä ylälauteella kaikessa yksinäisyyessä ja hikoilla jalat seinää vasten omassa rauhassa.
Ok jokaisella on omat tavat ja mistä tykkää saunassa. Miusta taas on ihanaa toisen lämmin kroppa käsien allaMua ei saa koskee saunassa...toisen iho on tulikuuma ja polttaa
Sitten yks asia mitä en voi sietää on se jos joku hengittää saunassa iholle tai heittää päälle kylmää vettäOk jokaisella on omat tavat ja mistä tykkää saunassa. Miusta taas on ihanaa toisen lämmin kroppa käsien alla
Jooo onha siel lämpimässä,kivaa tehä kaikenlaistaNiinpä niin Eikös saunassa oo kaikken parasta ottaa...öööö...no olkoon jätän sanomatta
Pikaset tekee aina joskus ihan hyvääMä en pysty olemaan kauaa saunassa. Pitää olla pikaset jos meinaa..
Juuh.....löylykauha käteenLöylyä? Joo siellähän sitä yleensä pruukataan ottaa
Meillä ei koskaan tehä tuommosta,iholle pusuttelu ei haittaa,kuha ei hönkäileSitten yks asia mitä en voi sietää on se jos joku hengittää saunassa iholle tai heittää päälle kylmää vettä
Ei kai kuha hönkäilekkään...paha se on veen alla hönkiäMeillä ei koskaan tehä tuommosta,iholle pusuttelu ei haittaa,kuha ei hönkäile
Pikaset tekee aina joskus ihan hyvää
Löylyä.Niinpä niin Eikös saunassa oo kaikken parasta ottaa...öööö...no olkoon jätän sanomatta
Mie kestän olla n 45-50 min. Välillä käydään suihkussa ja takas saunaanMä en pysty olemaan kauaa saunassa. Pitää olla pikaset jos meinaa..
...mie oon nätisti puhunu siitä...siis saunasta*sopertaa nopeesti lepytellen*Taas on seksiaddiktit päässeet vauhtiin.
Jättäkää edes sauna rauhaan.
Toivottavasti, en jaksa tarkistaa. Mutta sauna ei ole mikään bordelli, se kannattaa kaikkien muistaa....mie oon nätisti puhunu siitä...siis saunasta*sopertaa nopeesti lepytellen*