Realistit AivanSama ja Piste-Pirkko paljastuivatkin eräänlaisiksi uskovaisiksi!

  • Viestiketjun aloittaja Oh-hoh
  • Ensimmäinen viesti
No te sisäkissan pitäjät varmaan imuroitte kissan turkin kun se vahingossa kurkistaakin ulos.

Mä en kissan tuomista roskista suutu, koska olen kissan palvelija. Mut auta armias jos mun miehestä ripsahtaa jotain hiekkaa lakanoille niin se on ulkoruokinnassa/sohvatuomio/mun huuto kuuluu maantielle asti.
Mulla ei oo kissaa :)
...eikö sun miehes käy pesulla:cautious:...vai onko sillä jossain niin syvällä niitä ripsahtavia hiekanjyväsiä:cautious::ninja:*tsekkaa suoran väylän ulko- ovelle kengät jalassa*
 
Meidän kissa hommattiin seuran lisäksi hiiriä pyydystämään, kun niitä alkoi rapista seinän välissä. Se on meidän kovin työmies.

Katson hiljaa ja syvän kunnioituksen vallassa kun kissa tulee 12-tuntisen työpäivän (no, työpäiväänsä kuuluu myös loikoilua ulkona, ja tyttökissojen tarkkailua eli lorviikin työaikana :coffee:) sisälle ja keittiöön, ahmii heti ruokakupin tyhjäksi, rojahtaa väsyneenä sängylle ja on kohta unessa.
 
Mulla ei oo kissaa :)
...eikö sun miehes käy pesulla:cautious:...vai onko sillä jossain niin syvällä niitä ripsahtavia hiekanjyväsiä:cautious::ninja:*tsekkaa suoran väylän ulko- ovelle kengät jalassa*
Hmm, mun mieheltä puuttuu ne naiselliset...öö hetulat alapäästä jotka naisilla imaisee hiekanjyväsiä, jotka puolestaan aiheuttaa kantajalleen raivokasta käyttäytymistä.:rolleyes:

Mutta sanotaan että joskus tuo mies rojahtaa päikkäreille ulkovaatteissaan ja luulee, etten mä huomaa sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Hmm, mun mieheltä puuttuu ne naiselliset...öö hetulat alapäästä jotka naisilla imaisee hiekanjyväsiä, jotka puolestaan aiheuttaa kantajalleen raivokasta käyttäytymistä.:rolleyes:

Mutta sanotaan että joskus tuo mies rojahtaa päikkäreille ulkovaatteissaan ja luulee, etten mä huomaa sitä.
...mie en kyllä ymmärrä että miten kummassa työ saatte hiekanjyväsiä tungettua alapäähetuloihinne:cautious::confused:...mutta taito kait tuokin sitten(y)...

Mutta. Kissat on ihan ookoo:).
Mie en vaan oikeesti tykkää siitä että ne viipottaa irrallaan miten sattuu juostenkustenjapjaiskoen, tuoden ulko- ovelle jonkun ihmeen takia ällöraatojensa puolikkaita :sick:, marssien sisään kesällä avonaisesta ulko-ovesta, ollen vaaraksi oikeesti liikenteessä...muutaman jutun vain mainitakseni. Valjaiden käyttö kissalla ei ole vaikeaa. Ja - jos kissat saavat kerran juoksennella pitkin poikin, niin sitten saa koiratkin niin tehdä. Nih kerta!:coffee:* topakkana*....
 
...mie en kyllä ymmärrä että miten kummassa työ saatte hiekanjyväsiä tungettua alapäähetuloihinne:cautious::confused:...mutta taito kait tuokin sitten(y)...

Mutta. Kissat on ihan ookoo:).
Mie en vaan oikeesti tykkää siitä että ne viipottaa irrallaan miten sattuu juostenkustenjapjaiskoen, tuoden ulko- ovelle jonkun ihmeen takia ällöraatojensa puolikkaita :sick:, marssien sisään kesällä avonaisesta ulko-ovesta, ollen vaaraksi oikeesti liikenteessä...muutaman jutun vain mainitakseni. Valjaiden käyttö kissalla ei ole vaikeaa. Ja - jos kissat saavat kerran juoksennella pitkin poikin, niin sitten saa koiratkin niin tehdä. Nih kerta!:coffee:* topakkana*....
Höh, kissathan tuo rappuselle saaliin sitä varten että omistaja kehuisi niitä. :)
Millä sisäkissat pätee? Ei millään. "Miau, katopa emäntä kun mä jahtaan tätä kulkuspalloa (=kissan lelu, Kaksplussalla tuo sana pitää perwoille erikseen täsmentää)"?

Pitää ymmärtää kissan luonnetta. (y)

Ei vapaisiin koiriin voi vapaita kissoja verrata. Mulla on kokemusta koirasta joka karatessaan lähti kuin ammus 7-8 km päähän, ja joku iso koira on jo vaarallinen.
 
Höh, kissathan tuo rappuselle saaliin sitä varten että omistaja kehuisi niitä.
Millä sisäkissat pätee? Ei millään. "Miau, katopa emäntä kun mä jahtaan tätä kulkuspalloa (=kissan lelu, Kaksplussalla tuo sana pitää perwoille erikseen täsmentää)"?

Pitää ymmärtää kissan luonnetta. (y)

Ei vapaisiin koiriin voi vapaita kissoja verrata. Mulla on kokemusta koirasta joka karatessaan lähti kuin ammus 7-8 km päähän, ja joku iso koira on jo vaarallinen.
Edelleen, mä en oo minkään kissan omistaja joten hiiestäkö ne tuo nuita raatoja tohon:sick:..en tod kehu, annan raadolle ja kissalle lähdöt.

Ja - niimpä, koirat on syystä hienosti kiinni ja hallinnassa kun taas irtokissat ovat riekkumassa miten tahtoo omistajiensa ollessa väliinpitämättömiä aiheuttaen yhtälailla vaaratilanteita. Mun mielipide.
 
Edelleen, mä en oo minkään kissan omistaja joten hiiestäkö ne tuo nuita raatoja tohon:sick:..en tod kehu, annan raadolle ja kissalle lähdöt.

Ja - niimpä, koirat on syystä hienosti kiinni ja hallinnassa kun taas irtokissat ovat riekkumassa miten tahtoo omistajiensa ollessa väliinpitämättömiä aiheuttaen yhtälailla vaaratilanteita. Mun mielipide.
Tuoko naapurin kissat sulle hiirenraatoja?
Jos ne aattelee että tuo naapurin emäntä on sen näköinen että ilahtuisi puoliksisyödystä päästäisestä.:love:
Ja sä julma torppaat niiden hehkutuksen.:cry:

Toimitko sä aina niin? Sun mies tulee lihakset pullistellen ja hikisenä "kulta, mä veistelin tänään kelohongasta sulle huvimajan/terassin, siihen saa grillikatoksenkin", ja sä rääyt sille että "senkin munaton surkimus! Sun ois pitäny veistellä samantien pihasauna!"
 
Viimeksi muokattu:
Tuoko naapurin kissat sulle hiirenraatoja?
Jos ne aattelee että tuo naapurin emäntä on sen näköinen että ilahtuisi puoliksisyödystä päästäisestä. :ROFLMAO:
Ja sä julma torppaat niiden hehkutuksen.:cry:

Toimitko sä aina niin? Sun mies tulee lihakset pullistellen ja hikisenä "kulta, mä veistelin tänään kelohongasta sulle huvimajan/terassin, siihen saa grillikatoksenkin", ja sä rääyt sille että "senkin munaton surkimus! Sun ois pitäny veistellä samantien pihasauna!"
No kiitos - tää naapurinemäntä on näemmä puoliksisyödyn myyränraadon tarpeessa:eek:?

Miks ihmeessä mä nyt kehuisin jonkun toisen kattia sen takii että ryönää meijän ulkorappuset?Menköön sotkemaan oman perheensä tilukset.

Ja tässä talossa soon mä joka väsää puumajat parvekkeineen jos semmoisen meinaan itelleni saada:). Joten jos/kun menee ketuiksi niin se munaton surkimus oon mä(y)
 
No kiitos - tää naapurinemäntä on näemmä puoliksisyödyn myyränraadon tarpeessa:eek:?

Miks ihmeessä mä nyt kehuisin jonkun toisen kattia sen takii että ryönää meijän ulkorappuset?Menköön sotkemaan oman perheensä tilukset.

Ja tässä talossa soon mä joka väsää puumajat parvekkeineen jos semmoisen meinaan itelleni saada:). Joten jos/kun menee ketuiksi niin se munaton surkimus oon mä(y)
No ne kissat pitää naapurisopua yllä. Kai säkin oot vieny naapuriin joskus lämpimäisiä? :coffee:

Laita sun miehes joskus pätemään. Anna sille vasara ja naula, sit se hakkaa yhden naulan pölkkyyn ja sä oot ihan liekeissä "kuin sä tuon osasit niin -huuuaaahh- taitavasti, et edes peukaloon pamauttanu...":love:
Sit se röyhistää rintaansa, sanoo astetta matalammalla äänellä "osaan mä muutakin..." Ja Freezeä vietiin....
 
No ne kissat pitää naapurisopua yllä. Kai säkin oot vieny naapuriin joskus lämpimäisiä? :coffee:

Laita sun miehes joskus pätemään. Anna sille vasara ja naula, sit se hakkaa yhden naulan pölkkyyn ja sä oot ihan liekeissä "kuin sä tuon osasit niin -huuuaaahh- taitavasti, et edes peukaloon pamauttanu...":love:
Sit se röyhistää rintaansa, sanoo astetta matalammalla äänellä "osaan mä muutakin..." Ja Freezeä vietiin....
Mä pidän naapurisopua yllä ihan ihmisten kesken :). Toki jos kiehnäämään kinttuun tulee kissa/koira niin rapsutuksia saa multa(y)

Ja joo, silloin kun mä oikein onnistun sahan,vasaran, naulojen, kirveen vatevö vekottimen kans niin toki mä rouhasen haaruksiani ylpeänä ja mörisen astetta matalampaa " voi muru kun sä oot vaan niin äijä!!" (y)
 
Joo mut tää on sulle, kun oot nikkaroinu sen verannan. Ryan haluaa antaa sulle tunnustusta.

...taitaapi Ryan olla pahasti maatunut siinä vaiheessa kun semmoinen ihmetekeleeni ois valmiina ja irrallaan oleva kisumisunen on juuri peittelemässä aarrettaan Ryanin kukkapesään:rolleyes:....

Nääh, kyllä mä hoidan itteni kehumisen jos näen siihen aihetta:). Thanks anyway*kisspus*
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Voi venäjä mitä hysteerikkoja täällä.
Mitähän tauteja nuo kissat levittää, jos ei toksoa lasketa? (n)
En mä ole yhdeltäkään ulkona käyvältä kissalta saanut mitään, vaan 95% taudeistani on ollut jäljitettävissä muilta ihmisiltä saaduiksi tartunnoiksi.

Ja ap:n ulina että kissa ei kuulu luontoon.
Miten muka joku yks eläinlaji ei kuulu luontoon??Vakuumiinko pitäis pakata?
Kissahan, ja jokainen eläin on osa luontoa. :ROFLMAO:


Pitäiskö kissa desinfioida, sen jälkeen kieputtaa elmukelmuun ja säilyttää labrassa?
Sinä hysteerikko et ymmärrä selkeää tekstiÄ

"Kissat metsäkissasta jalostettuna KODIN myyriä ja rottia salistamassa, nehän söivät ihmisten varastoimaa ruokaa, ja levittivät tauteja."

Myyrät ja rotat levittivät!!!!

#14
 
Sinä hysteerikko et ymmärrä selkeää tekstiÄ

"Kissat metsäkissasta jalostettuna KODIN myyriä ja rottia salistamassa, nehän söivät ihmisten varastoimaa ruokaa, ja levittivät tauteja."

Myyrät ja rotat levittivät!!!!

#14
Sou? Kuten sanoin, en tiedä saaneeni kissalta edes välillisesti tauteja, mun taudit on ollu ihmisiltä.
Missä ongelma?
Vaikka en mä kyllä kissaa heti meekään pussailemaan kun ovat kuljettaneet hiirenraadon nähtäväksi.

Ainut tartunta on toksoplasmoosi jonka olen sairastanut tietämättäni lapsena/nuorena, kun oli kissoja, toki sen voi saada vaikka maaperästä suoraan.
 
vierailija
Normaali ihminen tajuaa, että kun on ottanut kissan lemmikikseen, se todellakin on lemmikki ja siitä tulee huolehtia kuten muista lemmikeistä. Outoa miten sitten tämä kissarouva kauhistelee vastaantulevia irtokoiria, nehän kuuluvat luontoon.
 

Yhteistyössä