Eikä pitäisi.Kaikkien pitäisi tykätä homejuustosta.
Eikä pitäisi.Kaikkien pitäisi tykätä homejuustosta.
Voi kiistellä.Eeeiih kun namitusnamitus
Mutta nää on makuasioita, ei voi kiistellä
..ja mulle ei tänään maistunut pizza, ipanaiset herkuttelivat munkin puolesta
Hyiiiii senkin juustoperwot juustokin on nyt pilattu teijän perwoilulla
Miksi?Kaikkien pitäisi rakastella homejuustoa .
No siksi ei. Homejuusto yökMiksi ei? Niinhän minäkin teen joka yö rakkaan homejuustoni kanssa.
Totta kaiTuliskohan noi hoitsut rapsuttelee palleja, jos tota punasta nappii painais?
Tilasit pitsamiehen ja sait vaan pitsan?Pizza tuli.
Niin mä arvelinkin,että taikasienet on taas maistuneetJuu, ne on syöny vääriä sieniä taas
Jospa se Luna rauhottuu huomiseks tuosta vieläNiin mä arvelinkin,että kiinalaiset taikatatit ja milkkis on taas maistunut Lunaticille.
Ei voiVoi kiistellä.
Asuuko teillä paastoava munkki?
Ei se mitään. Majuri sitä epäilikin.taikasienet on taas maistuneet, antakaa anteeksi
En oo teheny mitään*kiljasee hädissään*!! En oo perwoillu enkä pilannu juustoja. Oon kehunu niitä ja ollu ihmisiksi....toistaiseksiHyiiiii senkin juustoperwot juustokin on nyt pilattu teijän perwoilulla
Jospa tuo nännini vielä rauhottuu huomiseks tuosta pannulla paistamisesta vielä
Ootko miettiny vähentää / lopettaa vai pysyykö kotrollissa ? Pitäiskö olla huolissaan joEi se mitään. Majuri sitä epäilikin.Ainahan mulle sienet maistuu
Ainahan sie oot kiltisti,kattinenEn oo teheny mitään*kiljasee hädissään*!! En oo perwoillu enkä pilannu juustoja. Oon kehunu niitä ja ollu ihmisiksi....toistaiseksi
Ei se mitään. Majurin kanssa vähän maisteltiin ja nyt minä kuulen värejä ja näen tähtiä.
Kyl naisen pitää osata olla sillai sopivasti tuhmakin.Ainahan sie oot kiltisti,kattinen
Mä osaan kuule ihan mitä vaan...vai etkö usko?Kyl naisen pitää osata olla sillai sopivasti tuhmakin.
Niih!
Majurikin voi vastata?Oon miettiny vähentää / lopettaa vai pysyykö kotrollissa ? Pitäiskö olla huolissaan jo
Eiköhän kattinen osaa olla tuhma oikeessa tilanteessaKyl naisen pitää osata olla sillai sopivasti tuhmakin.
Niih!