Mä söin iltapalan jo salaattiaSe on Ellu iltapalan aika nyt kun nuin pahasti näkökin harottaa*ojentaa samalla kartan mihin on merkitty lähimmät silmälääkäripaikat*...
Mä söin iltapalan jo salaattiaSe on Ellu iltapalan aika nyt kun nuin pahasti näkökin harottaa*ojentaa samalla kartan mihin on merkitty lähimmät silmälääkäripaikat*...
Asia selevä....hepulidarraa odotellessa...Mä söin iltapalan jo sokeripalasia
Silmät ihan unisikkuralla jo, että saattaa hepuli tulla minä hetkenä tahansaAsia selevä....hepulidarraa odotellessa...
Mua väsyttää kans mutta pitää oottaa tota pesukonetta...Silmät ihan unisikkuralla jo, että saattaa hepuli tulla minä hetkenä tahansa
Tulleeki se sinun kanssa nukkumaan? Mene edeltä kyllä se perästä tulee.Mua väsyttää kans mutta pitää oottaa tota pesukonetta...
Tuleeko se sinun kans nukkumaan?Mua väsyttää kans mutta pitää oottaa tota pesukonetta...
..tyynyn kans tässä kohta unille mennään...Tulleeki se sinun kanssa nukkumaan? Mene edeltä kyllä se perästä tulee.
Great minds think alikeTulleeki se sinun kanssa nukkumaan? Mene edeltä kyllä se perästä tulee.
...iltaa...Iltoo, ihanat
Great minds think alike
Meinaaks sekin tulla sun sänkyyn?Mua väsyttää kans mutta pitää oottaa tota pesukonetta...
Uusi romanssi, Kisu ja Hoover?Höh puoli pitäjää oli jo kysynyt kisun pesukoneesta saman kysymyksen..
Höh puoli pitäjää oli jo kysynyt kisun pesukoneesta saman kysymyksen..
Mitä sienii sä oot ny syöny?Höh puoli pitäjää on jo kysynyt pesukoneessa kysymyksen..
..ja nyt unikuville (..Raiskaan tyynyn )
Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
Emmitään..en ees herkkusieniiMitä sienii sä oot ny syöny?
A haEmmitään..en ees herkkusienii