• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
OK, mutta se olisi ollu ihme jos ainoostaan 40 naista olisi sovussa kyenneet päätöksentekoon
No siitä ei ois tullut hevonhelvettiä. Joku oisi ollut jyrkästi vastaan ihan periaatteesta koska Sirpa rohmusi isomman pullan lokakuussa 2001. Sirpan kanssa ei voi olla samaa mieltä. Pirjo oisi tosin alkanut huutaa että hän muistaa tuon tilanteen, Sirpa kysyi haluaako joku juuri sen pullan. Siihen kyllä Elina muistais että ei ollut tuo pullaepisodi vaan suklaaleivos maaliskuussa 2012
 
vierailija
Millä tavalla? Heität sen pusakan aina pimeellä jonkun naisen päälle ja yrität kuljettaa asuntoos sillai? :eek:

Onpa outoa ettei kukaan hellu ole jo langennut jalkoihisi tuosta tyylistäo_O:oops:
Oomminä koittanut muutenki. Kerrankin lupasin kapan mangoja eräälle naiselle.
En oo sen koomin kuulut hänestä.
Toiselle olisin tuonut tusinan munia.
Sama tulos. Ei mun lahjat kelpaa, enkä näköjään minäkään.
Osaisinko Sinä auttaa mua suuressa viisaudessasi, Elena?
 
Hmmm... mietitääs.

Jos mä olen oma itteni niin mä köllähdän sohvalle, alan lukemaan kirjaa, haisemaan pahalle, unohdan muun maailman ja sihautan oluen.
Kuuden vuoden tutkimustyön jälkeen alan olla vakuuttunut, että tuo taktiikka ei naisiin tunnu purevan.
Pöh sun kanssas:)
Ethän sä missään kotisohvalla oo silloin kun oot naisen kanssa treffeillä(y)
 
Oomminä koittanut muutenki. Kerrankin lupasin kapan mangoja eräälle naiselle.
En oo sen koomin kuulut hänestä.
Toiselle olisin tuonut tusinan munia.
Sama tulos. Ei mun lahjat kelpaa, enkä näköjään minäkään.
Osaisinko Sinä auttaa mua suuressa viisaudessasi, Elena?
En oo Elena, mutta tarjoo naisille HK:n Blöötä
 
vierailija
Enhän minäkään paljoa tiedä mistään. Mut käsittääkseni neitosille pitäis olla muutakin tarjottavaa kun pusero. Näin ainakin päättelen elämänkokemuksen myötä.
Ehk vaatteet vähemmälle ja enemmän omaa itseä esille.
Niinno, emminä meinannutkaan antaa pusakkaa heille, vaan ajattelin, että näyttäisin ainaki paremmalta, komia pusero päällä
 
Oomminä koittanut muutenki. Kerrankin lupasin kapan mangoja eräälle naiselle.
En oo sen koomin kuulut hänestä.
Toiselle olisin tuonut tusinan munia.
Sama tulos. Ei mun lahjat kelpaa, enkä näköjään minäkään.
Osaisinko Sinä auttaa mua suuressa viisaudessasi, Elena?
Joskus me naiset tykätään ihan spontaanista toimenpiteistä...ei nyt ehkä ihan caveman tyyliin spontaania..mutta sellasta vähän että mies vie ja nainen vikisee kiltisti :D:oops:
 
Niinno, emminä meinannutkaan antaa pusakkaa heille, vaan ajattelin, että näyttäisin ainaki paremmalta, komia pusero päällä
höpöhöpö, heivaa se jumpperis nyt vaan vaikka seinälle antiikkikoristeeks ja anna niiden mahtavien rintalihastesi loistaa Kanadan auringonloisteessa...eikä pari rintakarvakikkuraakaan pahaa tee...jos on oikein tuuheet rintakarvat niin ainahan sä voit laittaa vähän vaikka glitteriä sinne sun tänne koristeeks ettei tunnu olo liian alastomalta ja/tai näkymättömältä(y)
 
Pusero on vaan pusero. Tärkein on sen kantaja :) ja mitä sen sydämestä löytyy...
Niin juuri, eli nää:

  1. Oikea eteinen
  2. Vasen eteinen
  3. Yläonttolaskimo
  4. Aortta
  5. Keuhkovaltimo (keuhkovaltimorunko haarautuu oikeaksi ja vasemmaksi keuhkovaltimoksi)
  6. Keuhkolaskimo (molemmista keuhkoista tulee kaksi laskimoa)
  7. Hiippa- eli mitraaliläppä
  8. Aorttaläppä
  9. Vasen kammio
  10. Oikea kammio
  11. Alaonttolaskimo
  12. Kolmipurje- eli trikuspidaaliläppä
  13. Keuhkovaltimon läppä
    (y)
 
Niin juuri, eli nää:

  1. Oikea eteinen
  2. Vasen eteinen
  3. Yläonttolaskimo
  4. Aortta
  5. Keuhkovaltimo (keuhkovaltimorunko haarautuu oikeaksi ja vasemmaksi keuhkovaltimoksi)
  6. Keuhkolaskimo (molemmista keuhkoista tulee kaksi laskimoa)
  7. Hiippa- eli mitraaliläppä
  8. Aorttaläppä
  9. Vasen kammio
  10. Oikea kammio
  11. Alaonttolaskimo
  12. Kolmipurje- eli trikuspidaaliläppä
  13. Keuhkovaltimon läppä
    (y)
:cautious:aijaaha, tällä tuulella sitten nyt....*tuhisee*
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Varmasti ovat hyviä neuvoja, mutta ovat vähän mun vakaumusta vastaan.
Tahtoisin heilan, jolla on oma halu ja maku.
Ehkä tuo on se syy, miksi olen yksin.
No siis emmä tarkoitakaan sitä että naisella ei sais olla oma halu ja öö maku? Mutta joskus mä aattelen silleen että ois ihan kiva olla miehen kanssa joka tietää mitä tahtoo ja tekee töitä sen eteen eikö oo mikään nynnypetteri joka tilanteessa :oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä