The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miun kroppa vissiin on valmistaunut jo monta kuukautta,ku aina kuuma :unsure:o_O
Tai sitten sä oot muuten vaan sellanen hottis typy ettei suhun vaikuta kylmyydet yhtää mittää!!!:barefoot::barefoot:
Kais nyt onkin semmonen kuumotuspakkaus, että:love:..

..mutta ei toisaalta oo huono olla tällein viileenhytisevänäkään kun sitten kun käy kuumana niin sitten sitä on kuumana...:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mun saattaa liittyä toi palelu kyllä vähään ravintoon...nimittäin ei mua nytkään palella kun söin ne silakkafilejälkiuunit. Sitä ennen en ookaan tänään muistanut syyä mittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun saattaa liittyä toi palelu kyllä vähään ravintoon...nimittäin ei mua nytkään palella kun söin ne silakkafilejälkiuunit. Sitä ennen en ookaan tänään muistanut syyä mittää.
Antenni, toi alapeukku tulee siitä kun sä et syö!
Pidä itestäs huoli siellä, jookoskookos...vai pitääkö kovastikin huolestua?!:unsure:

Huolestuin jo...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Antenni, toi alapeukku tulee siitä kun sä et syö!
Pidä itestäs huoli siellä, jookoskookos...vai pitääkö kovastikin huolestua?!:unsure:

Huolestuin jo...
Siis mää tiiän mutku en tykkää siitä täyden olon tunteesta mikä tulee kun syö...siks useimmiten en syö mitään kun ei tunnu nälkä ja sillai saattaa unohtua koko syöminen moneks tunniks:oops:

Sellanen olotila on ihan jepajeejee mikä tulee kun syö että nyt ei oo nälkä enää, mutta kun mulla tulee herkästi sellanen ylisyönyt olo vaikken söis liikaa (ainakaan omasta mielestä).:oops:
 
vierailija
Kyllä näillä on vaikeuksia, on liikaa lunta, liian kylmä, liian kuuma, ei muista syödä ja mitä muuta,
Mä en valittele, vaikka en ole kokenut naisen rakkautta vuosikausiin, enkä miehekkään.
 
Siis mää tiiän mutku en tykkää siitä täyden olon tunteesta mikä tulee kun syö...siks useimmiten en syö mitään kun ei tunnu nälkä ja sillai saattaa unohtua koko syöminen moneks tunniks:oops:

Sellanen olotila on ihan jepajeejee mikä tulee kun syö että nyt ei oo nälkä enää, mutta kun mulla tulee herkästi sellanen ylisyönyt olo vaikken söis liikaa (ainakaan omasta mielestä).:oops:
Seliseli:barefoot:
Syöt pikkusesti mutta tasaisin väliajoin (y)...ettei verensokerit heilu ja silleen..kyllä sie tiiät, iso tyttö :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä