The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On kyllä kurjaa tommonen että niihin pitää vielä tottua..vaikka onhan se totta ettei kaikkeen vaan oo lääkkeitä ja vaikka oiskin niin haluaako sitä kukaan elää elämäänsä läpi missään pahoissa lääkepöhnissäkään jos se ois toinen vaihtoehto(n)
No joo,eihä se kiva ole tuntea kipuja. Onneksi on myös hyviä viikkoja ja päiviä millonka ei koske tai koskee vähän :D pieniä kolotuksia ei enää huomaa tai ne ei haittaa. Mutta näillä mennään nyt. Onha noita kipulääkkeitä ja joutuu kokeilemaan monesti,ennen ku on jotain hyötyä eikä oikein halua hirveen vahvoja lääkkeitä popsia eikä pieniin kipuihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hei sinä ihana siellä:)*halaaruttaa*
...olihan päiväs hyvä?
Jos ei ollut, niin halaaruttaan sua pitempään...

Kahvia iso mukillinen!*ufopääkkönen*
Kyllä! Mie oon ihan umpijäässä vaikka kääriytynyt olenkin villasukkiin ja villatakkiin..hitaasti mutta lämpimästi sulan :)

Hiukan meinaa tyrkätä pjaisko-äiti fiilistä tai yleensäkin semmosta eksyksissä- oloa...mutta ei elo aina voi olla auringonpaistetta. Pitää olla harmaita päiviä jotta huomaa että - harmaakin on kaunis väri:)

Ja on ihan ookoo olla keskeneräinen ja heikkokin. Eikä aina tarvii osata. Riittää oikeesti kunhan yrittää. Parhaansa.

Muistapa sinäkin se! Että olet hyvä. Tuollaisena:)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Se nainen, jota yöllä kourin
(osoittautui aamulla tyynyksi)

:oops:

Awwww...samikset(y)!
Mä heräsin niin että halasin isosti tyynyäni, tiiätkö - kädet sillai tosi tiukasti ympärillä :)... Kun hoksasin tuon, hölmistyneenä unenpöpperöisenä kattelin tyynyä hyvän tovin, niin hihityttämään se pisti :D...kumma kun ei ollut ykskään tyynyn kulma märäksi pussailtu:barefoot::D


..ai ni, mä EN kyllä puristellut naista:barefoot:....
 
Viimeksi muokattu:
:confused::notworthy:...miun on varmaan keitettävä t o i n e n k i n kupillinen, iso semmonen, kahvia.

Syväjäässä. Totaalisemmosessa. Tippuu nessu naamasta:barefoot:..varpaat ja peffakin ihan kohmeessa:barefoot:

Aah, juu, tuli tmi:tä. Anteeksi:notworthy:...paheksun syvästi.
 
..eli toisella kahvimukillisella taijan maksimoida sitä faktaa että ens yönä ei tarvii nukkua ollenkaa -puishuono. Ruttaan tyynyni entistä pahempaan kuntoon - puishuono. Ja aamulla herään entistä pöhköpäisempänä - puishu...ihan normiotosta kuitenkin :barefoot:...
 
Mä oon muuten palellut viimeaikoina kanssa tosi paljon, villasukat jalassa ja kaks paitaa sekä välillä vielä svetari päällä on pakko olla että tarkenee..ai niin ja pitkät housut jalassa toki...viitti ilmankaan olla.:oops:
 
Sinun pitää hankkia ikioma peffanlämmittäjä!



















Siis tietysti tommoista tarkoitan:
http://www.clasohlson.com/fi/Lämpötyyny-HK-Comfort,-Beurer/34-1315

Ha! Se olitkin sie!
Mulla täällä hehkuu posket punaisina ja korvissa soi säkkijärven polkka eli silloin mua aatellaan tosi lämpimästi, niin hyvässä kuin pahassa:rolleyes:....

Mutta oikeesti..mä saisin tommosen rikkioikoseen:notworthy:..tai hävyksiin:notworthy:..

Eli kärvistelenpä sujuvasti peffani kanssa(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä