The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei tää liitto on pitkä kuin nälkävuosi
Tossa on semmottinen juttu, että meille miehille on annettu kyky unohtaa. Niinku merkkipäivät, kukkaset ja suklaatirasiat. Pitkässä liitossa (yli kaks viikkoa) saattaa hyvinkin unohtua, että vaimo on nainen.
Naiset (etenkin vaimot) taas on tunnettuja siitä, että eivät koskaan unohda mitään. Ainakaan mitään semmoista mitä mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä.

Näiden luonnonlakien mukaan se on vaimon homma säännöllisin väliajoin virkistää miehen muistia naiseudestaan. Sit asia ei niin helposti pääse unohtumaan.
 
Tossa on semmottinen juttu, että meille miehille on annettu kyky unohtaa. Niinku merkkipäivät, kukkaset ja suklaatirasiat. Pitkässä liitossa (yli kaks viikkoa) saattaa hyvinkin unohtua, että vaimo on nainen.
Naiset (etenkin vaimot) taas on tunnettuja siitä, että eivät koskaan unohda mitään. Ainakaan mitään semmoista mitä mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä.

Näiden luonnonlakien mukaan se on vaimon homma säännöllisin väliajoin virkistää miehen muistia naiseudestaan. Sit asia ei niin helposti pääse unohtumaan.
Mulla on näin pitkän ajan jälkeen ihan tarpeeksi tekemistä ettei ukkokulta unohda yhtään tekemäänsä virhettä. En minä ehdi muistutella itsestäänselvyyksiä.

Sauna on hyvä keksintö. Kun pari kertaa viikossa näyttää siellä 715517, eiköhän sille muistu vaimon sukupuoli mieleen
 
Päivää kettinkiin. Asioita hoidettu ja kaffetta juotu.
Kirjasaaliina tänään:
Simo Hämäläinen - Kätkäläinen ja ulkomaan elävä
Hellsten - Saat sen mistä luovut
ja sit...
Game of Thronesin neljä ekaa osaa, siis viisi nidettä alkuperäiskielellä
ja sit
Sormusten herra

Minähän olen kymppivanhasta lukenut Sormusten herran suurinpiirtein kerran vuodessa. Pari kertaa englanniksi ja kerran ruotsiksi. Mutta kun eron myötä muutin kototönöstä nukkumaluukkuun niin rippilahjaksi saamani kirja oli vanhemmalla pojalla kesken, niin enhän minä voinut sitä mukaani ottaa ja sit se jäikin sille tielleen.

Mutta nyt kun mulla se taas on niin juhannussuunnitelmiini tuli just muutos. Istun partsilla, polttelen piippukessua, särvin olutta ja luen Sormusten herran. Paras juhannus kymmeneen vuoteen.

Nyt olen niin iloinen, että mieleni tekisi soittaa haittaria.

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Päivää

Hyvänen aika mikä lumisade tuolla oli äsken...koko maailma muuttui keväisen ruskehtavanvihreästä täysin valkoiseksi kymmenessä minuutissao_O


Tuon kun kaikki tajuais niin maailma olis heti parempi paikka...ja täällä olis vähemmän sääliä ja enemmän aitoo ystävyyttä. Mun koti oli mikä oli mutta yks asia siellä aina opetettiin: Sääli on sairautta ja itsesääli mielisairautta...

Niin joo ja onhan sitä aitoa sääliä, myötätuntoa jne...mutta sitten on sitä inhottavaa ''sääliä'' missä toinen katsoo vieressä olevaa alaspäin niinku olis itse parempi ihmisenä.

Joo nyt on vittpask...päivä...onneks on kahvia.

Muoks...ja nyt tuolla paistaa aurinko, luonto ei selvästikkään osaa päättää mitä tahtoo.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää

Hyvänen aika mikä lumisade tuolla oli äsken...koko maailma muuttui keväisen ruskehtavanvihreästä täysin valkoiseksi kymmenessä minuutissao_O


Tuon kun kaikki tajuais niin maailma olis heti parempi paikka...ja täällä olis vähemmän sääliä ja enemmän ystävyyttä. Mun koti oli mikä oli mutta yks asia siellä aina opetettiin: Sääli on sairautta ja itsesääli mielisairautta...

Niin joo ja onhan sitä aitoa sääliä, myötätuntoa jne...mutta sitten on sitä inhottavaa ''sääliä'' missä toinen katsoo vieressä olevaa alaspäin niinku olis itse parempi ihmisenä.

Joo nyt on vittpask...päivä...onneks on kahvia.

Muoks...ja nyt tuolla paistaa aurinko, luonto ei selvästikkään osaa päättää mitä tahtoo.
Halaus murunen :(
 
Mulla on ollu pari huonoo viikkoo :unsure: kipuja on ollu enemmän ja voimakkaampia noissa sormien nivelissä ja reisiinkin heijastuu isias- tyyppistä kipua.
On varmaan jokin tulehdus noissa nivelrikoisissa sormissa. o_O

No jospa ens viikko menis ilman kipuja tai vähemmällä kivuilla.:)
 
Mulla on ollu pari huonoo viikkoo :unsure: kipuja on ollu enemmän ja voimakkaampia noissa sormien nivelissä ja reisiinkin heijastuu isias- tyyppistä kipua.
On varmaan jokin tulehdus noissa nivelrikoisissa sormissa. o_O

No jospa ens viikko menis ilman kipuja tai vähemmällä kivuilla.:)
Onks noihin nivelsärkyihin mitään apuja? Sukulaisella tuli nuorena reuma niveliin ja sai kortisoonia niihin muistaakseni...ja saa vissiin edelleenkin.
 
Onks noihin nivelsärkyihin mitään apuja? Sukulaisella tuli nuorena reuma niveliin ja sai kortisoonia niihin muistaakseni...ja saa vissiin edelleenkin.
Tulehduskipulääkkeitä otan kun tarviaa. Kaikkia kipuja ei saa pois.Pittää kuulema vaan sopeutua,että on kipuja välilä
Aiemmin polveen laitettiin kortisoonipiikkiä,mutta paljoo ei hyödyttänyt & oikeeseen aikaan pitäis laittaa,kun on nestettä/ turvotus nivelissä
 
Tulehduskipulääkkeitä otan kun tarviaa. Kaikkia kipuja ei saa pois.Pittää kuulema vaan sopeutua,että on kipuja välilä
Aiemmin polveen laitettiin kortisoonipiikkiä,mutta paljoo ei hyödyttänyt & oikeeseen aikaan pitäis laittaa,kun on nestettä/ turvotus nivelissä
On kyllä kurjaa tommonen että niihin pitää vielä tottua..vaikka onhan se totta ettei kaikkeen vaan oo lääkkeitä ja vaikka oiskin niin haluaako sitä kukaan elää elämäänsä läpi missään pahoissa lääkepöhnissäkään jos se ois toinen vaihtoehto(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä