Myyt ne ensiks ja kerrot vasta sitten kun ne on hävinneet...myöhäistä kai se sitten on pistää painiks kun asiat on jo housussa...Toki. Jos rouva myy tex willerit
Myyt ne ensiks ja kerrot vasta sitten kun ne on hävinneet...myöhäistä kai se sitten on pistää painiks kun asiat on jo housussa...Toki. Jos rouva myy tex willerit
Jos sanon että täytyy käyttää toista vessaa koska tex willer-vessa on remontissa tai siellä on ruuhkaaMyyt ne ensiks ja kerrot vasta sitten kun ne on hävinneet...myöhäistä kai se sitten on pistää painiks kun asiat on jo housussa...
Tossa on semmottinen juttu, että meille miehille on annettu kyky unohtaa. Niinku merkkipäivät, kukkaset ja suklaatirasiat. Pitkässä liitossa (yli kaks viikkoa) saattaa hyvinkin unohtua, että vaimo on nainen.Hei tää liitto on pitkä kuin nälkävuosi
Mulla on näin pitkän ajan jälkeen ihan tarpeeksi tekemistä ettei ukkokulta unohda yhtään tekemäänsä virhettä. En minä ehdi muistutella itsestäänselvyyksiä.Tossa on semmottinen juttu, että meille miehille on annettu kyky unohtaa. Niinku merkkipäivät, kukkaset ja suklaatirasiat. Pitkässä liitossa (yli kaks viikkoa) saattaa hyvinkin unohtua, että vaimo on nainen.
Naiset (etenkin vaimot) taas on tunnettuja siitä, että eivät koskaan unohda mitään. Ainakaan mitään semmoista mitä mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Näiden luonnonlakien mukaan se on vaimon homma säännöllisin väliajoin virkistää miehen muistia naiseudestaan. Sit asia ei niin helposti pääse unohtumaan.
Täällä on auringon paistetta auringon paisteessa, joskus yöllä, kun kanadalaiset nukkuu voi sataa hiukan vettä, sekin lämmintä.Ehkä siellä kanadassa muttei täällä
En luottais tuohon koska saunassakin vaimo näyttää ihan vaan vaimolta.Sauna on hyvä keksintö. Kun pari kertaa viikossa näyttää siellä 715517, eiköhän sille muistu vaimon sukupuoli mieleen
sinä onnekasTäällä on auringon paistetta auringon paisteessa, joskus yöllä, kun kanadalaiset nukkuu voi sataa hiukan vettä, sekin lämmintä.
Mä olisin ihan tyytyväinen jos ihan kaikkea ei huomata. Pikkusen nyppii jokainen "ootko ostanu uuden paidan"En luottais tuohon koska saunassakin vaimo näyttää ihan vaan vaimolta.
(Mulla kesti aikanaan kaks viikkoa huomata, että vaimo oli värjännyt hiuksensa)
Hyvällä miehellä on hyvä onni, vai miten sitä sanotaan!sinä onnekas
Köyrin köyrin, Mömmö-Setää köyrin....lalalalalaaSe nainen, jota yöllä kourin
(osoittautui aamulla tyynyksi)
Halaus murunenPäivää
Hyvänen aika mikä lumisade tuolla oli äsken...koko maailma muuttui keväisen ruskehtavanvihreästä täysin valkoiseksi kymmenessä minuutissa
Tuon kun kaikki tajuais niin maailma olis heti parempi paikka...ja täällä olis vähemmän sääliä ja enemmän ystävyyttä. Mun koti oli mikä oli mutta yks asia siellä aina opetettiin: Sääli on sairautta ja itsesääli mielisairautta...
Niin joo ja onhan sitä aitoa sääliä, myötätuntoa jne...mutta sitten on sitä inhottavaa ''sääliä'' missä toinen katsoo vieressä olevaa alaspäin niinku olis itse parempi ihmisenä.
Joo nyt on vittpask...päivä...onneks on kahvia.
Muoks...ja nyt tuolla paistaa aurinko, luonto ei selvästikkään osaa päättää mitä tahtoo.
Varmaankin pyyhkässy llikaisilla korkkareillaMikäs Ellun päivän on pilannut?
Ei yks pieni lumikuuro koko päivää pilaa. Korkeintaan kolme neljännestä.
Onks noihin nivelsärkyihin mitään apuja? Sukulaisella tuli nuorena reuma niveliin ja sai kortisoonia niihin muistaakseni...ja saa vissiin edelleenkin.Mulla on ollu pari huonoo viikkoo kipuja on ollu enemmän ja voimakkaampia noissa sormien nivelissä ja reisiinkin heijastuu isias- tyyppistä kipua.
On varmaan jokin tulehdus noissa nivelrikoisissa sormissa.
No jospa ens viikko menis ilman kipuja tai vähemmällä kivuilla.
Tulehduskipulääkkeitä otan kun tarviaa. Kaikkia kipuja ei saa pois.Pittää kuulema vaan sopeutua,että on kipuja väliläOnks noihin nivelsärkyihin mitään apuja? Sukulaisella tuli nuorena reuma niveliin ja sai kortisoonia niihin muistaakseni...ja saa vissiin edelleenkin.
On kyllä kurjaa tommonen että niihin pitää vielä tottua..vaikka onhan se totta ettei kaikkeen vaan oo lääkkeitä ja vaikka oiskin niin haluaako sitä kukaan elää elämäänsä läpi missään pahoissa lääkepöhnissäkään jos se ois toinen vaihtoehtoTulehduskipulääkkeitä otan kun tarviaa. Kaikkia kipuja ei saa pois.Pittää kuulema vaan sopeutua,että on kipuja välilä
Aiemmin polveen laitettiin kortisoonipiikkiä,mutta paljoo ei hyödyttänyt & oikeeseen aikaan pitäis laittaa,kun on nestettä/ turvotus nivelissä