vierailija
Ja majuri on matkinut pusilla freezecattia.Eikö ak:lla ole omia sanontoja ensin matki ruutista läähätyksellä ja nyt majuria pus:illa.
Ja majuri on matkinut pusilla freezecattia.Eikö ak:lla ole omia sanontoja ensin matki ruutista läähätyksellä ja nyt majuria pus:illa.
Sisäpiiriläinen harmaana.Ja majuri on matkinut pusilla freezecattia.
Oi. Siivottu, mutta retkipannu on toisessa kämpässä.Nyt siis tavallista suodatinkhvia. *hörps*Siivoo molemmat ja sit keitä nuotiolla kunnon nokipannukaffet
Joko päivä on täys?Päivää
KylläJoko päivä on täys?
Osta viuhka ja menet marssimaan.Mitä tekis vappuna?
Enkä mene. Juhannuksena vietän synttäreitä.Osta viuhka ja menet marssimaan.
Mitä juhannuksena teet, se on tärkeämpää?
Olenko kutsuttu Sun Syntymäpäiville, jos tuon tiun munia tullessani?Enkä mene. Juhannuksena vietän synttäreitä.
Mitä mä munilla teen?Olenko kutsuttu Sun Syntymäpäiville, jos tuon tiun munia tullessani?
KeitätMitä mä munilla teen?
Juu mutta mä saan niitä kaupasta.Keität
ai keitettyjä?Juu mutta mä saan niitä kaupasta.
Raakojaai keitettyjä?
Tulenko tekee vappusiivouksen?Poikani käväs poikkeemassa ja huomautti, että mun pitäis joskus käyttää pölynimuriiki
Saat tulla jos haluutTulenko tekee vappusiivouksen?
Ja mun nukkumaluukku on matkan varrella niin täällä saa poiketa vaik mennentullen.Saat tulla jos haluut
Tuo Softysais tulla tänne mun tykö vaikka asumaa, mutta kun hän on aina menossa sinne KeravalleJa mun nukkumaluukku on matkan varrella niin täällä saa poiketa vaik mennentullen.
Äitikullan mielipide kun viimeks käydessään oli se, että nukkumaluukku tarttis naisen kättä.