Ei paranekaan kattoa. voi maailma järkkyälallal lallal lallal laaa*kailottaa kovaa ja korkeelta*...en kato enkä kuuntele!!
Ei paranekaan kattoa. voi maailma järkkyälallal lallal lallal laaa*kailottaa kovaa ja korkeelta*...en kato enkä kuuntele!!
Kauniita unikuviaMä menen nukkumaan. Öitä
Muttamutta kaksi erää vielä jäljellä0-2 Voi rähmäskuukkeli.
TaasMä menen nukkumaan. Öitä
...toi nyt kuulostaa...juonittelulta...Ei paranekaan kattoa. voi maailma järkkyä
Juuh. Tuukko viekkuun?Taas
Öitä. Pus.Mä menen nukkumaan. Öitä
Tuun, kohtaJuuh. Tuukko viekkuun?
Joo mut kiakon pitäis kulkea toiseen suuntaan.Muttamutta kaksi erää vielä jäljellä
Silitä ne huomenaPerkele. Ehdin jo iloita että nyt on pyykit silitetty. Niin on, paitsi se yksi satsi joka on vielä kuivausrummussa
Tottakai se kulkee!! Kaksi erää tehdä vaikkajamitä!!Joo mut kiakon pitäis kulkea toiseen suuntaan.
Pyykit silitetään sunnuntaina!!!Silitä ne huomena
Siirry mun systeemiin. Vaateympyrä. Pesukoneesta kuivuriin, sieltä päälle, sit pesukoneeseen ja sieltä kuivuriin. Kaapitilaa ei tarvita ja ikävät työt jää vähemmälle.Pyykit silitetään sunnuntaina!!!
Eihän tuo toimi. Pitäs olla oma kone ja kuivuri tummille, värikkäille, vaaleille ja lakanoille. Ja 90, 60 ja 40-asteisille. Siihen tarvittas käteistä kaikkia koneita varten ja pitäs saada useampi pesukoneen hana.Siirry mun systeemiin. Vaateympyrä. Pesukoneesta kuivuriin, sieltä päälle, sit pesukoneeseen ja sieltä kuivuriin. Kaapitilaa ei tarvita ja ikävät työt jää vähemmälle.
ei ymmärrä. kaikki pyykkihän pestään läjässä ja samalla 60 ohjelmalla.Eihän tuo toimi. Pitäs olla oma kone ja kuivuri tummille, värikkäille, vaaleille ja lakanoille. Ja 90, 60 ja 40-asteisille. Siihen tarvittas käteistä kaikkia koneita varten ja pitäs saada useampi pesukoneen hana.
Tee niin ku mie,silität vain tarvittaessaPyykit silitetään sunnuntaina!!!
Sama homma mullakin tätä nykyä...mutten viittiny ääneen sanoa kun Pitsinen on aika topakkana nyTee niin ku mie,silität vain tarvittaessa