Miten niin teiän takia? Moon syytön kaikkiin syytekohtiin Kuhan ihmettelin vaan ääneen sen yhen barbaarin outoja vessatapoja (siis Lunan)Ihansama. Mulla on peffa kippeenä ny ja se on teijen syy...pysty ees kattomaankaan korkkareita...
Miten niin teiän takia? Moon syytön kaikkiin syytekohtiin Kuhan ihmettelin vaan ääneen sen yhen barbaarin outoja vessatapoja (siis Lunan)Ihansama. Mulla on peffa kippeenä ny ja se on teijen syy...pysty ees kattomaankaan korkkareita...
Hyvää yötä ja kauniita uniaAika lopetella, öitä
Mie en oo ollu lähelläkkään siun peffaaIhansama. Mulla on peffa kippeenä ny ja se on teijen syy...pysty ees kattomaankaan korkkareita...
*huokaan syvään*Miten niin teiän takia? Moon syytön kaikkiin syytekohtiin Kuhan ihmettelin vaan ääneen sen yhen barbaarin outoja vessatapoja (siis Lunan)
Ihansama. Mulla on peffa kippeenä ny ja se on teijen syy...pysty ees kattomaankaan korkkareita...
..en mie oo tätä kellekään tyrkyttänykkään!!Mie en oo ollu lähelläkkään siun peffaa
Et. Haluu. Tietääkään.
Mitä täällä on oikeen touhuttu
Sulle ja muille...vaan ei mulle!!!!*huokaan syvään*
Kellekäkö tuli se kyselyikä mikä poiki sitten turhan selventäviä - ja kipeitä- vastauksia...
Taidat totta turistaEt. Haluu. Tietääkään.
Usko pois.
No ku sie sanoit,että meijän vika siun peffa..en mie oo tätä kellekään tyrkyttänykkään!!
Iltaa...ja nyt oot nätisti! Ei niin mitn valtakunnan sipinöitä tapeista eikä shokeista eikä killuttimista eikä...äh, mie luovutan...Iltaa ihanaiset
Luna peukuttaa jengille peräpukamia ja kehuu olevansa oman huussinsa barbaari *kiteyttää kipeät tunnelmat muutamilla sanoilla*
Jep, muuten voi käydä huonosti. Siis mie ja mun mielikuvitus.Iltaa...ja nyt oot nätisti! Ei niin mitn valtakunnan sipinöitä tapeista eikä shokeista eikä killuttimista eikä...äh, mie luovutan...
Sä voisit lainata noille tytöille luutaasi, jotta saisivat siivottua isoimmat jäännökset korkkareistaan
*nieleskelee tyhjää*Sulle ja muille...vaan ei mulle!!!!
Mun peffassa ei oo mitn vikaa, se on ihunaNo ku sie sanoit,että meijän vika siun peffa
lallal lallal lallal laaa*kailottaa kovaa ja korkeelta*...en kato enkä kuuntele!!
Iltaa...ja nyt oot nätisti! Ei niin mitn valtakunnan sipinöitä tapeista eikä shokeista eikä killuttimista eikä...äh, mie luovutan...
Rättiiiisss!!!!Mie kokeilin muuten tänään sitä koukkua, mukavan viileä