Huomenta!
Hitsi nämä vatsantoiminta = ummetusvaivat on inhottavia! Jouduin ottamaan varalla olleen Levolacin käyttöön toissapäivänä, kun vessassakäynti teki ihan kipeää, ja jäi vielä vuorokaudeksi se kipeä olo
. No nyt sitten on ihan jäätäviä ilmavaivoja, eli se Levolac selkeästi kerää kaasua mun vatsaan. Ja kun vata on täynnä kaasua, alkaa kohtu supistaa ihan kovaksi, ja voin sanoa että eilisiltana oli kyllä tukalaa... Nyt aamulla onneksi vatsa toimi. Toivottavasti teillä muilla ei ole vastaavia vatsaongelmia, ihan järkkyä.
Nimiä olen kovasti miettinyt. Miehen kanssa meillä olisi pojalle nimi/nimiä mietittyinä, mutta jos tulokas onkin tyttö, kuten olen alkanut epäillä, ei ole nimen nimeä. Ja ompas vaikeaa edes pohtia tytölle nimeä? Kahdelle aiemmalle pojalle oli aika helppo keksiä nimet, mutta että tytölle..? Miten teillä muilla, onko valmiina nimiehdotuksia?
Ja toinen mitä mietin kovasti on kummiasia. Tähän ikään (olemme miehen kanssa 38v ja 39v syksyllä kun vauva syntyy) mennessä ystäväpiirissä on ihmisillä jo useita kummilapsia, ja emme haluaisi ns kuormittaa ketään "kymmenennellä kummilapsella"
. Eli mietinnässä sekin asia siis.
Myös ristiäisiä olemme pohtineet. Itse olen kallistunut seurakuntakeskuksen puoleen. Johtuen siitä että sukua varmaankin lappaa mukaan kekkereihin jonkun verran.. ja jos vaikka vauva valvottaa niin tuskin jaksan nelilapsisen lapsikatraan kera siivota ja kokkailla täällä kotona, lisäksi meillä tulisi olemaan tosi ahdasta vierasmäärään nähden. Ja seurakunnalta saisi valmiina myös kakut ja kaffet, kaikinpuolin olisi helppo ratkaisu siis. Oletteko muut pohtineet asiaa..
?
Tällaisia mietteitä tänään.
Ja lunta on näköjään satanut yöllä, joten se sunnuntaille suunnittelemistani puutarhahommista
.
Iloista sunnuntaita kaikille ja kirjoittelemisiin taas
T: Hiekkis&Norppis 17 + 3