Länsimetro olikin aluksi ihan surkea kun sen piti maksaa vain 600 miljoonaa. Nyt kun hinta- arvaus on 1,2 miljardia se on jo kaksi kertaa parempi. Ja kyllä siitä vieläkin parempi saadaan.Halvalla ei saa kuin paskaa.
Halaus,johan on ollu kauhea yö.Kylmä kahvi tosin tulee muutoinkin tarpeeseen, jos vaikka pysyisin kutakuinkin hereillä.
Viime yö oli sanalla sanoen kamala.
En vähälle ajalle muistakaan..milloin oisin pelännyt niin paljon. Ollut niin kauhuissani ja jotenkin lamaantunut, paniikissa. Se että näkee liian todentuntuista painajaista ihmisineen kaikkineen..mikä jatkuu ja jatkuu vaikka heräsin useasti omaan huutooni sängyssä istuen... Pelon vavistuttaessa ja tärisyttäessä...
Onneksi ipanat, nuo kaksi kotona olevaa (yksi yökyläili) nukkuivat sikeästi...se nyt olisi puuttunut että herättänyt heidätkin olisin...
Jos ensi yöstä tulisi parempi...
Unet on unia, nyt tuli tommosta. Eipä niitä oikein valitakaan voi..mutta jotenkin toivoisin että ihan noin rajua ja oikeesti ahdistavan pelottavaa ja...no joo. Se siitä.Halaus,johan on ollu kauhea yö.
Ikäviä tuollaiset hirveät painajaiset.
Ei päivää mun kans ...mä luin tuon ihan hongilleen. Ja useasti.Pikaruokaa,pannulla palana paistettua makkaraa ja perunasalaattia
uskaltaaEi päivää mun kans ...mä luin tuon ihan hongilleen. Ja useasti.
" Piharuokaa, pannulla pahana paistettua..."
Uskaltaako tässä ite siirtyä ollenkaan keittiön puolelle kokkailemaan, taitaa tupeksimiset tapahtua täällä ...
Tissimagneetti toimiiVoihan pahalainen, mie onnistuin sitten näköjään saamaan suklaamuruja tissien väliin
Hah,näköjään.Tissimagneetti toimii
OikeinHah,näköjään.
Ja pitihän sitä miehellekkin hyvällä syyllä esitellä
Jooo,järjesti kyllä hyvin putsattuOikein
Kaitpa järjesti putsauksenkin..?
Fiksu miesJooo,järjesti kyllä hyvin putsattu
Suklaa ja 715517Fiksu mies
Sillälailla! Reipasta hyräilyäMä en vaan pääse tästä jotenkin nyt irti...hyräilin tätä kaupassakin....
Ööö...ai suklaa ja numerosarja...karhukoplalle varmaan...Suklaa ja 715517
Kenellepä ei kelpais?
Ei tietäMissäs Majuri?