relaatio 179

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vieläkö joku malttaisi auttaa?
EXAMEN ylhäällä rajasanasta w 13
alhaalla "13"
sc 7+8
da 8
pääsana vasen 13
oikea alareuna du 9, kr 8, 13
oikea yläkulma mumu 6, li 5+4

STEN _4 7
pääsana 3
ha 7

SYMFONI rajasana ylhäällä ba 4+5+7
pääsana alas 6
frmy 5
GLASS pääsana 3+3, 3+5
alhaalla 3+4+3!, 6+7+2
 
vierailija
Tervehdys! Käykö täällä vielä joku?

Tämä on oikein mainio rellu. On saanut hieroa älynystyröitä ja verestää kielitaitoa. Vihjeitä olen täältä etsinyt ja löytänytkin, mutta nyt on yhtä sanaa vaille valmis. Eli tuo Glass- ja Europaruutujen välinen 3-kirjaiminen ei aukea mulle. Siihen tarvitsisin okeille jäljille vievän vihjeen.

Vihjettä, pliis!
 
vierailija
Tervehdys! Käykö täällä vielä joku?

Tämä on oikein mainio rellu. On saanut hieroa älynystyröitä ja verestää kielitaitoa. Vihjeitä olen täältä etsinyt ja löytänytkin, mutta nyt on yhtä sanaa vaille valmis. Eli tuo Glass- ja Europaruutujen välinen 3-kirjaiminen ei aukea mulle. Siihen tarvitsisin okeille jäljille vievän vihjeen.

Vihjettä, pliis!
Lyhenne Ameriikoista...
 
Jälkijunassa
Että olen yrittänyt miettiä tuota to - al - ab -sanaa, joka alkaa to ja päättyy siihen mitä meillä kaikilla on. Mutta kun meillä kaikilla on vaikka mitä eikä sana nyt vaan löydy ja koko rellu on siitä kii. Voisko joku jeesata, jos vaikka vielä jonkun vinkin siihen sais? Kiittelee hän...
 
Sainpa valmiiksi ja aivan upea rellu,kiitokset ruusujen kera tekijälle!
Kiitän myös kaikkia vihjeiden kertojia.
Hienoa!

Joku aika sitten aloin tätä ratkomaan, Eka relaatio itselle ja heti ruotsiksi, haastetta pitää olla :)

En kyllä tajua miten näitä viestejä ja vinkkejä luetaan. Ihan hepreaa. Olen saanut jo pääsanoista 5 auki, eli 3 on enää avaamatta. Paljon on vielä laatikoita tyhjänä. Mikä sana tulee Sten-Sax-Påse alle 3 kirjainta? Ei vain aukea. Olen yrittnyt vaikka ja mitä.
 
vierailija
Vieläköhän tähän saisi apuja? Kolme sanaa puuttuu.

Sten-Sax-Påse: GoTr 3 (tätä kysytty jo aiemmin, mutta eipä siihen ollut kukaan vastannut) ja oikealla ylhäällä rajasana Ma Pi - 8 - Bru
Europa: pääsanasta vasempaan 4. Siihen yhdistyy ylhäältä Trä... ja Löv...
 
Donnaa
Hienoa!

Joku aika sitten aloin tätä ratkomaan, Eka relaatio itselle ja heti ruotsiksi, haastetta pitää olla

En kyllä tajua miten näitä viestejä ja vinkkejä luetaan. Ihan hepreaa. Olen saanut jo pääsanoista 5 auki, eli 3 on enää avaamatta. Paljon on vielä laatikoita tyhjänä. Mikä sana tulee Sten-Sax-Påse alle 3 kirjainta? Ei vain aukea. Olen yrittnyt vaikka ja mitä.
sitt on helpompi saada toisesta suunasta. Kannattaa jatkaa jostain muualta. On ehkä liian helpokin "sana".

tää on Mulle toinen Tellus ja vaikka olen ruotsinkielinen niin mulla on tän kanssa vaikeuksia.
 
vierailija
Pitääpä yrittää jos joku vielä auttaisi tämän vanhan rellun kanssa.
Ruutu 2.2
Oikealla rajasana 17 ja alhaalla rajasanat 9 ja 7 näillä vois päästä seuraaviin ruutuihin.
Ruutu 2.1 ei oikein lähde aukeamaan.
Pääsanasta 6 ja 6/6 ja 4/13 ja 8/10 ja 6/10 ja 6/8
Näihin pyytäisin nöyrästi apuja jos joku viitsisi auttaa 🤗
 
vierailija
Pitääpä yrittää jos joku vielä auttaisi tämän vanhan rellun kanssa.
Ruutu 2.2
Oikealla rajasana 17 ja alhaalla rajasanat 9 ja 7 näillä vois päästä seuraaviin ruutuihin.
Ruutu 2.1 ei oikein lähde aukeamaan.
Pääsanasta 6 ja 6/6 ja 4/13 ja 8/10 ja 6/10 ja 6/8
Näihin pyytäisin nöyrästi apuja jos joku viitsisi auttaa
jos oikea kohta niin miesääni ja puhallinsoitin
muita ei ole auttaa mutta jospa palaisit tänne voisit auttaa minua..
 
vierailija
entäpä löytyisikö sinulta
1.3 musik pääsanasta oikealle 5?
2.1 pääsanasta 6, 6/8, 8/10 ja 4/13
3.1 pääsanasta vasemmalle 10
3.2 pääsanasta 9,6 ja 6/9
3.3 pääsanasta oikealle alas 6

yritän parhaani mukaan auttaa, mutta tämä on kyllä vaikea
 
vierailija
entäpä löytyisikö sinulta
1.3 musik pääsanasta oikealle 5? Virsi ruotsiksi
2.1 pääsanasta 6, 6/8, 8/10 ja 4/13 nämä puutuu
3.1 pääsanasta vasemmalle 10 puutuu
3.2 pääsanasta 9,6 ja 6/9 pääsanasta 6 vasemmalle on islanti ruotsiksi ja alas 6 on Irlanti ruotsiksi 9 on Islannin pääkaupunki 6/9 puutuu
3.3 pääsanasta oikealle alas 6 tämäkin puuttuu.
Vaikeeta on.

yritän parhaani mukaan auttaa, mutta tämä on kyllä vaikea
 
vierailija
1.1 alahaalla rajasana 13 jossa hipsut?
2..3 13 pääsanan alapuolella oleva se missä on viivoja. Yhdistyy R-

RUUTU 3.2
Vasemmalta ylhäältä rajasanasta Jak.. oikealle viistoon 7/4 siintä jatko alas 14 ja siintä vielä alas 6/9
Oikealla un..mu..gr.. alas lähtevä 9
Ylhäällä rajasana 7
 
vierailija
Vieläköhän täältä saisi apua vuosien takaiseen relluun? Kovin montaa sanaa ei tästä puuttuisi. Kävin läpi koko ketjun, mutta nämä eivät selvinneet tai en hoksannut vinkkiä:

1.1
Un-do-do-ch 8

1.2
Sp-ca 8
Ab-al-to 7
Mä-re 9

2.1
Få-sj-gr-gu 4
Sv 7+11 väliviivalla

3.1
Mj 6
Gr-gl 10
Ja-st 11
Is-gl-es 10

3.2
Me-br-ka 4
My 7+7+3
Edellisestä lähtevä 2+8+7

Olisin kovin kiitollinen avusta.
 

Yhteistyössä