Huomenta! Jee, vielä tämä työpäivä ja sitten on tuplattu viikonloppu
Ei voi kun on munaa tarjolla.HÄHÄÄÄÄÄÄÄ HÄÄÄÄHHHÄÄÄÄÄ HÖHÖÖÖÖÖ
NII ja Pääsiäisenä pitää olla teidänkin siveellisesti
"Osa 1/2. Mitä tapahtuu, kun vainottujen suojelijat alkavat saalistaa suojeltaviaan? Entä miten YK reagoi tähän uhkaan? Toimittaja: Marko Hietikko." Katso uudelleen.Mä kun luulin että tänään pitää lentää sinne vuorelle pitämään orgioita!
Vai minähän päivänä se oli? Vanhuus vissin vaivaa...
Sinne, sinne, Kyöpelinvuorelle piti eikös vaan! Toivottavasti Köpsyllä on pannu kuumana ja munapussit pullollaan vieraita varten Harmi vaan kun täältä on liian pitkä matka, joudun varmaan pitään yksin orgiat tuossa naapurivuorellaMä kun luulin että tänään pitää lentää sinne vuorelle pitämään orgioita!
Vai minähän päivänä se oli? Vanhuus vissin vaivaa...
OdotellessaSinne, sinne, Kyöpelinvuorelle piti eikös vaan! Toivottavasti Köpsyllä on pannu kuumana ja munapussit pullollaan vieraita varten Harmi vaan kun täältä on liian pitkä matka, joudun varmaan pitään yksin orgiat tuossa naapurivuorella
On taas yks harmaa viisailija tuolla etusivulla
Sinne, sinne!Sinne, sinne, Kyöpelinvuorelle piti eikös vaan! Toivottavasti Köpsyllä on pannu kuumana ja munapussit pullollaan vieraita varten Harmi vaan kun täältä on liian pitkä matka, joudun varmaan pitään yksin orgiat tuossa naapurivuorella
Jotain teleporttia tässä on odoteltu keksitttävän, helpottais kummasti suomenvierailujaSinne, sinne!
Pitää hankkia turbo-luuta. Tai sit se vempele mikä oli star trekissäkin minkä nimeä en nyt muista.
Kysyttiin kiinnostusta lähteä vertaistukihenkilö hommeleihin elinsiirtopotilaille. Lupasin harkita asiaa
Mä oon jo kerennyt sänkyyn.Päivää ketjuun ( vilkuttaa )
Työpäivä ohi,olipas rankkaa, paistelin pullia neljä pellistä
Kaupassa käytiin,hirvee ruuhka jo
Mä unohdit munat.Munakausi avattu juuri
Kahvia & munaa
Höh,kipinkapin munia hommaamaanMä unohdit munat.
Ei jaksa enää.Höh,kipinkapin munia hommaamaan
Harmi,mutta onhan kaupat auki huomennakin,niin kerkiää munaa hamstraamaanEi jaksa enää.
Niin on.Harmi,mutta onhan kaupat auki huomennakin,niin kerkiää munaa hamstraamaan
Lukemista - yleisöä ootellessa.Mä oon jo kerennyt sänkyyn.
JaaLukemista - yleisöä ootellessa.
http://www.kirsinkirjanurkka.fi/2013/01/milja-kaunisto-synnintekija.html