Mikähän tätä testiä vaivaa? Ihan levinny toi väri :-(
Attachments
-
747,1 KB Luettu: 45
Voi ei Kinder kitty
Onko teillä kokemusta taskulamppu viivoista
Paljaalla silmällä ei näy mitään, mutta kun puhlimen taskulampun laittaa liuskan toiselle puolelle, niin yks kaks siinä onkin haamuviiva, jossa mielestäni väriäkin, eikä mikään läpinäkyvä viivanen. Nyt vasta dpo 7, mutta eilen nipisteli tosi kovasti alamahaa ja edellispäivänäkin vähän. Tämä aamupissasta, no nyt tein päiväpissasta uuden testin ja siinä ei näkynyt mitään tuollaista. Kovin aikaisin olen liikenteessä, muttakun viimeksikin näkyi niin aikaisin maanantaina kun sunnuntaina vasta piti menkkojen alkaa.. Silloin oli dpo 10
No näkyykö niissä ikinä mitään? Mä nyt epäilen että vielä dpo 7 ei edes hyvällä uskolla saa näkymään mitään oikeita viivoja vieläHeh, juurikin tuota mä teen!
Ihan oikeeta kanamunaa sitä mitä pitäski olla, kirkasta ja vetistä.@Pikkanen, minkälaista se lima on? Määrähän ei sinänsä kerro vielä hedelmällisyydestä mutta koostumus kylläkin. Mitä vetisempää, sitä hedelmällisempi ajankohta. Mitä tahmeampaa ja kiinteämpää, sitä vähemmän hedelmällinen ajankohta.
Aloitin viime viikolla seuraamaan kohdunsuun tilannetta ja limaa ja tosiaan eilen jo ihan lupaava koostumus. Tänään illalla huomasin että kohdunsuu on vähän auennut! Ja pehmeä. Huikeeta, ihan oikeesti ovis lähestymässä! Aattelin jo et joudun vain oottelemaan. Mietin jopa että oliko ne mun etäiset viivanpaikat/haamut oviksesta johtuvia. No, niin tai näin niin oon iloinen tästä oviksen tulosta. Ois nyt mies kotona Joudun oottamaan sitä kyllä vielä ainakin tunnin. Saa nähdä jaksaako se enää ees mitään.
No eipä oikeen muuta kuin varjoa tai jotain viivanpaikkaa. :/No näkyykö niissä ikinä mitään? Mä nyt epäilen että vielä dpo 7 ei edes hyvällä uskolla saa näkymään mitään oikeita viivoja vielä
Mutta huomenna uudestaan, josko jo näkyisi jotain. Oon tänään tehnyt jo 4 testiä eikä kello oo edes 4, samaan aikaan tein äsken kaksi testiä kun ensin tein vahingossa rfsu 25 herkkyys testin vaikka piti tehdä one step 10. Ehkä riittää tälle päivälle testailut tai menee hulluuden puolelle
Mä en muista kiinnittymisestä mitään mut mulla oli sillon tosi tasanen kierto, ovis oli aina tiettynä päivänä, mutta testasin haalean haalean haamun dpo 9 tokassa ja kolmannessa ja neljännessä raskaudessa. Älä vielä hätäile<3Ja tänään aamulla ei edes taskulamppu viivaa, eli kyllä se oli joku viivanpaikka, nyt dpo 8.
Jostain luin, että kiinnittymisestä menee 3 päivää että testissä voi jotain näkyä, dpo 6 nipisteli koko päivän eli ehkä huomenna sitten kun on dpo 9....
Onko tästä kokemuksia, jos ootte tunteneet tuollaista nipistelyä kiinnittymisen aikaan, koska näytti testi plussaa?
Jotenkin vaan tuli taas paska fiilis, vaikka järki sanoo että ei välttämättä vielä näy, toivert oli vain niin korkealla eilisen testin takia. Ovulaatio oli vasta myöhään illalla, joten voi olla kyllä että nyt vasta liian vähän aikaa
Oon tehnyt ja se kyllä näytti negaa, että en tiiä mitä tämä mun keho touhuaa.@Alinah92 ootko tehnyt raskaustestiä? oliko sulla menkkakipuja? suosittelisin kyl tekeen raskaustestin ellet ole jo tehnyt