Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Kinder_Kitty Jännittäviä aikoja <3 toivotaan todella että kaikki menee nyt hyvin! Täällä yritystä elokuusta 2015 lähtien. Nyt alkuvuodesta mentiin lapsettomuuden tutkimuksiin ja aiheeseen erikoistuneelle lääkärille. Sitä ennen edellinen gyne ei oikein tehnyt mitään vaikka mulla ei siis kierto toiminut ollenkaan eikä mitään rakkuloita kypsynyt.
 
@Memme2 mulla oli kans samaa ongelmaa sillon 2015 ultrassa nähtiin 3kertaa aika välillä helmi2015-syyskuu2015 ettei oviksesta tietookaan.. ei ees kypsyvää follia ja kierrot pitkiä tämä oli siis mehiläisen gynellä.. sain teroja..niillä sitten luomu kierto säännöllistyi kun olin putkeen syönyt sen 6kk.. toukokuussa 2015 plussasin mut sit meni kesken..syksyllä 2016 hakeuidun sitten yksityiselle lapsettomuus klinikalle.. ja mulla diagnoosina nyt sitten et naisesta johtuva munasolun irtoamattomuus..

muoks. pillerit jätetty pois marraskuussa 2014
 
Viimeksi muokattu:
@Kinder_Kitty Joo mullakin oli terot ensin mutta ne toimi vaan yhden kierron. Sit primolut seuraavaksi ja sit jonkun ajan päästä siihen clomifen kylkeen. Epäiltiin pcota mutta ei sit kuitenkaan sitäkään. Ja ensimmäinen siis täälläkin toiveissa. Tää on kyllä jotenkin hurjaa miten yleisiä tällaiset ongelmat on mutta silti niistä ei oikein puhuta :/
 
Taitaa onni jäädä lyhyeksi.. tän aamun puikossa ei testiajalla mitään.. ja nyt vaan ihan himmee viiva vähänkuin viivanpaikka.. haaleempi kuin eilen reippaasti :cry: sen siitä saa kun ei malta oottaa.. eli kemiallinen sitten varmaan:cry: reippaasti testiajan jälkeen vasta rupee näkyy selkeempi viiva mut ei kyl niin selkee kun eilen mut kyl sen näkee hyvin kun kannen laittaa päälle..lieviä vatsakipuja on :cry: en tiiä pitäskö soitella polille vai ei..kuitenki kertoa et viivoja on tullut.. ei ne aiemmat viivatkaan tullu kyl testiajalla vaan vasta sen jälkeen.. johtuen varmaan siitä et herkkyys 25 ja jos nyt on vasta 3+5..tai ois
 
Viimeksi muokattu:
soittelin polille ja kätilö sanoi et on kyl vielä aikasta et suosittelee tekeen uuden testin vasta torstaina.. no ehkä jaksan oottaa keskiviikkoon.. vuotoa ei vielä näy mut välillä iskee lievä menkkamainen jomotus.. et saas nähdä on kyl semmonen tunne et menkat sieltä alkaa..
 
@Kinder_Kitty, on noissa kuitenkin haaleat viivat, aivan hyvin voivat edelleenkin tuosta vahvistua! Älä vielä luovuta, todellakaan :) Toivottavasti kaikki menee hyvin! Laitahan huomenna viimeistään uusia testikuvia.

Ite en ole tänään edes viitsinyt testata. Ei mulla kotona muita olekaan kuin noita Sofeja niin olkoon nyt vähän taukoa. Hirveät himot päällä taas, elättelen toiveita josko nyt vihdoin olis ovulaatio :p Imetys loppui viisi päivää sitten, toivottavasti lähtis kierto pyörimään :)
 
@Lukka no katotaan miten käy..ei oo kauheen toiveikas olo kun on näitä menkkajomoja.. välillä lakkaa kokonaan ja sit alkaa taas.. testaan vasta keskiviikkona seuraavan kerran ellei menkat ehi alkaa.. mulla menkatkin alkaa normisti menkkajomoilla mut ne on enempi jatkuvia ja kovempia ja siitä saattaa mennä joku 3-4h et vuoto alkaa.. ja nyt on kohta jo 5h kun jomottelut alkoi..
 
No voihan ne tuntemukset olla vain kohdun kasvuakin (y) Ite en malttaisi oottaa mut testaa vain silloin kunhan muistat meille ilmoittaa :D Saa jännätä edes muiden plussia kun itellä mitään tapahdu...
 
@Tiituu jep livenä näkyy vielä selvemmin se tänpäivän testin viivat.. ei auta muu kuin odotella..niinhän sitä sanotaan et toivoa on niin kauan kun menkkoja ei näy.mulla ei ekassa raskaudessa ollu ollenkaan menkkakipuja muutakun sit vasta kun meni kesken.. eilisen ja tän päivän testit on tehty n.7-8h pissasta aamusta.. ja ennen nukkumaanmenoa en oo pahemmin juonu..ettei tarvii yöllä ravata pissalla
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@Pikkanen no sis mulla on nyt lievät satunnaiset jomottelut kestänyt nyt sen 7h.. koskaan ei oo ollu tämmöstä.. mun on kyl pakko tehä aamulla pc:n liuska ellei menkat ala.. normisti mulla menee niin et jomottelut on kovempia ja jatkuvampaa ja sitten vuoto alkaa jomotteluista n3-4h aikana muoks.. joo oon sanonut jo tämänkin :D hieman väsyny joo kun seiskalta jo heränny..:D et ei muista enää mitä on mihinkin ketjuun kirjottanut..
 
@Pikkanen no sis mulla on nyt lievät satunnaiset jomottelut kestänyt nyt sen 7h.. koskaan ei oo ollu tämmöstä.. mun on kyl pakko tehä aamulla pc:n liuska ellei menkat ala.. normisti mulla menee niin et jomottelut on kovempia ja jatkuvampaa ja sitten vuoto alkaa jomotteluista n3-4h aikana muoks.. joo oon sanonut jo tämänkin :D hieman väsyny joo kun seiskalta jo heränny..:D et ei muista enää mitä on mihinkin ketjuun kirjottanut..
Toivotaampa et on niitä kaskukipuja ;)
 
Tänään dpo 6 ja nipistellyt koko päivän ihan alavatsasta, ei ole tällaista ennen ollut, edes viime raskaudessa, toki uusi raskaus näin nopeasti (reilu 2kk) voisi herkistää tuntemuksia. Eilen nipisteli vähän, mutta se oli silloin enemmän vasemmalla puolella (mistä munasolukin irtosi), nyt aivan keskellä alamahaa.
Jokohan huomenna uskaltais aloittaa testailun, vai odottelisitteko ainakin dpo 8?? Viime raskaudessa sain selvän haalean viivan dpo 10 mitä ei todellakaan tarvinnut tihrustella ja digi raskaana 1-2 dpo 12.
 
Tänään dpo 6 ja nipistellyt koko päivän ihan alavatsasta, ei ole tällaista ennen ollut, edes viime raskaudessa, toki uusi raskaus näin nopeasti (reilu 2kk) voisi herkistää tuntemuksia. Eilen nipisteli vähän, mutta se oli silloin enemmän vasemmalla puolella (mistä munasolukin irtosi), nyt aivan keskellä alamahaa.
Jokohan huomenna uskaltais aloittaa testailun, vai odottelisitteko ainakin dpo 8?? Viime raskaudessa sain selvän haalean viivan dpo 10 mitä ei todellakaan tarvinnut tihrustella ja digi raskaana 1-2 dpo 12.
Aina voi testata :whistle:. Mutta kuullostaa hyvälle noi nippailut. Jännäilen mukana(y)
 
Mä sain viimein lopetettua imetyksen 1v 4kk jälkeen ja oon niin haikeana mut silti tuntuu että nyt oli hyvä aika. Poika on ollu ihan haliliini, onneks oon ehtinyt olla perjantaista asti vaan kotona sen kanssa. Huomenna pitäs mennä taas töihin, onneks on vajaa viikko.

Mut niin, kokeilin vähän limoja ja oikein lupaava tilanne oikeastaan. Kohdunkaulan lima on nyt sellaista semirunsasta, vetistä ja venyvää. Ei ihan kirkasta mut ei täysin valkeaakaan. Jospa olis ovis tulollaan jossain vaiheessa tännekin :)
 
Voi ei Kinder kitty :(

Onko teillä kokemusta taskulamppu viivoista :D

Paljaalla silmällä ei näy mitään, mutta kun puhlimen taskulampun laittaa liuskan toiselle puolelle, niin yks kaks siinä onkin haamuviiva, jossa mielestäni väriäkin, eikä mikään läpinäkyvä viivanen. Nyt vasta dpo 7, mutta eilen nipisteli tosi kovasti alamahaa ja edellispäivänäkin vähän. Tämä aamupissasta, no nyt tein päiväpissasta uuden testin ja siinä ei näkynyt mitään tuollaista. Kovin aikaisin olen liikenteessä, muttakun viimeksikin näkyi niin aikaisin maanantaina kun sunnuntaina vasta piti menkkojen alkaa.. Silloin oli dpo 10
 
@Kinder_Kitty toivoa pidetään vielä yllä!!

Itellä niin outo tilanne, välillä menkkajomoja ja välillä ei yhtään mittään..
Ei ole tullu kuivaa kautta oviksen jälkeen (oletan sen olleen kp 17, nyt olis siis kp 25), kunnolla tulee välillä tavaraa ulos (sori), raskauksissa muistan aina rynnänneeni tarkistaan et joko ne menkat alko kun näitä tuli..
Ei myöskään oo tullu nännikipua, mikä on tullu hetki oviksesta..
Tänään pitäs postissa tulla herkkiä raskaustestejä.
Normaalisti kpt ollu 28-29, edellisen synnytyksen jlk vielä sekaisin (kun 2 vuotoa ollu) ja edellinen oli 31pv
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja suski90

Yhteistyössä