The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mun ketään tarvinnut iskeä kepillä. Älysivät lähteä ennen sitä.
Ruttunaamoista mä en hirveesti tiedä.
Enkä ny oikeestaan mummoistakaan.

Ruttunaamoja ei kasvateta kepillä.
Eikä mummojakaan.

Koirista puhumattakaan koska ne ny kaikista vähiten ymmärtää palkinnon ja rankaisun eroa jos se ei ole ihan välitön. Lapsia, mummoja tai koiria ei kasvateta kepillä. Eikä vaimoja. Miehiä ehkä mutta lähtevät kyllä oitis karkuun.

Mulla oli aikanaan aika iso koira. Viisvuotiaan synttäreillä sit oli aika monta viikaria jotka tahtoivat kokeilla kivan koiran kärsivällisyyttä pomppimalla sen hännän päällä. Kävin vaan röökillä niin viisvuotiaan viikarin käsivarsi oli viiskytäkiloisen koiran leukojen välissä. Ja ihan syystä.
Mut jos viikarin käsivarressa olis ollut naarmukin niin koira olis lähtenyt lopetukseen oitis. Mut ei ollut!!! niin tilanteesta selvittiin vain ajattelemattomalla ja hyvin säikähtäneellä pikkupojalla, hyväkäytöksisellä koiralla ja hitommoisella tuurilla. En uskalla kuvitella mitä olis tapahtunut jos koira olis koulutettu kepillä.

Mä en oikeen luota kepillä koulittuihin koiriin/vaimoihin/mummoihin/ tai lapsiin.

Keppi ei oikeen koskaan ole tarpeeksi paksu tai painava.

Ainaki koirat on semmoisia, että toistaiseksi sinä olet vahvempi mutta odotas...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei tää ny kenenkään tykkäämisiä tartte.
Vietinpähän viikonlopun hunningolla.
Entäs sitten?

Jos mä en osaisi käyttäytyä niin mua ei kutsuttaisi ensi viikonlopuksi?
Vaikka kaikkeni yritin, jopa lauloin karaåkea!
Ja jos tolla ei naisia karkoita niin sit ne muuttaa marsiin.
 
Ruttunaamoista mä en hirveesti tiedä.
Enkä ny oikeestaan mummoistakaan.

Ruttunaamoja ei kasvateta kepillä.
Eikä mummojakaan.

Koirista puhumattakaan koska ne ny kaikista vähiten ymmärtää palkinnon ja rankaisun eroa jos se ei ole ihan välitön. Lapsia, mummoja tai koiria ei kasvateta kepillä. Eikä vaimoja. Miehiä ehkä mutta lähtevät kyllä oitis karkuun.

Mulla oli aikanaan aika iso koira. Viisvuotiaan synttäreillä sit oli aika monta viikaria jotka tahtoivat kokeilla kivan koiran kärsivällisyyttä pomppimalla sen hännän päällä. Kävin vaan röökillä niin viisvuotiaan viikarin käsivarsi oli viiskytäkiloisen koiran leukojen välissä. Ja ihan syystä.
Mut jos viikarin käsivarressa olis ollut naarmukin niin koira olis lähtenyt lopetukseen oitis. Mut ei ollut!!! niin tilanteesta selvittiin vain ajattelemattomalla ja hyvin säikähtäneellä pikkupojalla, hyväkäytöksisellä koiralla ja hitommoisella tuurilla. En uskalla kuvitella mitä olis tapahtunut jos koira olis koulutettu kepillä.

Mä en oikeen luota kepillä koulittuihin koiriin/vaimoihin/mummoihin/ tai lapsiin.

Keppi ei oikeen koskaan ole tarpeeksi paksu tai painava.

Ainaki koirat on semmoisia, että toistaiseksi sinä olet vahvempi mutta odotas...
Jotenkin tuntuu että vitsi menee hukkaan jos sen seurauksena saa luennon tai sitä joutuu selittelemään mutta kerrottakoon nyt etten hakkaa tai edes uhkaile kepillä koiria, lapsia enkä vanhuksia. "Ajoin kepillä hemmettiin" on suora lainaus eräästä Turhapuro-leffasta.

Kiitos ja anteeksi.
 
vierailija
Jotenkin tuntuu että vitsi menee hukkaan jos sen seurauksena saa luennon tai sitä joutuu selittelemään mutta kerrottakoon nyt etten hakkaa tai edes uhkaile kepillä koiria, lapsia enkä vanhuksia. "Ajoin kepillä hemmettiin" on suora lainaus eräästä Turhapuro-leffasta.

Kiitos ja anteeksi.
Jalluissa taas niin tietäähän sen että saarnan saa vaikka mistä. Tuntuu olevan aika tosikko mies.
 
Aamukahvi nro 2 ja huomenet!

Jos heräisi tositosi varhain, voisi hörppiä kolmannet aamusumpit? :p
Mä tartten ehkä neljännetkin aamusumpit.

Jos mulle on jokin juttu tärkeä elämässäni niin se, ettei mun tarvitse aamulla jutella kelleen, sietää ketään eikä edes nähdä ketään. Kissoja siedän sen verran että annan niille ruokaa.

Tänä aamuna sain kuulla taukoamatonta höpötystä siitä miten täysikuu valvottaa ja levottomat jalat myös ja etkö sinä syö mitään ennenkuin lähet töihin :confused::mad: Äiti oli juttutuulella..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä