relaatio 179

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Edelleen neljä sanaa puuttuu, mutta nyt sija pudonnut 2. -> 3. Joku siis ilmeisesti keksinyt jotain ja kainosti toivon, että jos palstaa lukee, niin tulisi vinkkaamaan... Toki jos joku muu on keksinyt, niin sama toive! Puutokset ovat siis nämä:

KOMPOSITÖR:
Alf.. To.. Ab. 7

SYMFONI:
K-.. 5 5 ja 5 5 10
 
Löytyisikö apuja:
Sten-Sax-Påse: Papper 9 raaka-aine ja Plastpåse 2+4+5+2 firma, jossa tuo plast, löytyy googlella

kompositör: pääsanasta 6+5+6 kuuluisa musikaalisäveltäjä
Jatkossa pyynnöt mieluiten vain pari alkukirjainta. Huomasin, että joku on jotain keksinyt, mutta tänne asti ei vaan vinkkejä ole tullut :( Olettaisinkin, että georelluilijoilla on omat fooruminsa, jossa vinkkejään jakavat, mutta kun täältäkin kuitenkin vinkkejä napsivat niin olisi kyllä tasapuolista meitäkin jeesata. Please :)
 
vierailija
Huomasin, että joku on jotain keksinyt, mutta tänne asti ei vaan vinkkejä ole tullut :( Olettaisinkin, että georelluilijoilla on omat fooruminsa, jossa vinkkejään jakavat, mutta kun täältäkin kuitenkin vinkkejä napsivat niin olisi kyllä tasapuolista meitäkin jeesata. Please :)
Kiitos vinkkaajille, sain valmiiksi! Kun Lampun kanssa tasatahtiin loppusuoraa pohdin, niin kommentoipa tätä, kun olen kuitenkin hakenut reilu 2300 geokätköä... Tämä rellu ei tietääkseni liity mihinkään geokätköön, vaikka merkintä onkin. Muutenkin G-merkinnöissä on heittoa (sekä ylimääräisiä että puuttuu).

Geokätköilijöillä ei tietääkseni ole relluihin liittyen vinkkipalstaa, vaan relaatioon liittyvien geokätköjen kätkökuvauksissa on toisinaan vinkkinä kaksplus eli tämä on paras tietolähde! Geokätköilijöistä monet ovat innokkaita olemaan se ensimmäinen, joka kätköpurkille ehtii ja siksi rellujen osalta monet ovatkin keränneet parin hengen tai vaikka puoli tusinaakin porukkaan, joka ratkoo yhteisen tunnuksen alla rellua -> nopeuttaa ratkontaa, mutta ryhmän ulkopuolelle ei pahemmin vinkkejä heru ennen kuin on ratkottuna loppuun. Itsekin periaatteessa olen yhden 5 hengen porukan jäsen, muttei ole muista kuulunut mitään sitten viime kesäkuun eli itse ährään mitä ährään.

Toivottavasti tämä hieman valaisi asiaa!
 

Yhteistyössä